Gå til innhold

Nord Korea: Er fyren idiot?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt dette hysteriet blitt skapt utelukkende pga amerikas herjinger og en fullstendig ukritsk presse som tolker selvfølgeligheter som trusler.

Det er ikke Nord Korea som flytter krigsmateriell i amerikas umiddelbare nærhet.

Nå er det vel ikke USA som åpenlyst truer resten av verden med atomangrep selv om de også flytter på krigsmatriellet sitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er logisk da? At dersom amerika ikke ønsker krig, skal de ikke være forberedt på innkommende missiler? - Jeg anerkjenner Amerikas rett til å forsvare seg, uansett hvor usannsynlig et angrep er.

USA og FN vil ha krig, og hensikten med alle FN-sanksjonene i løpet av de siste årene har nettop vært å provosere nordkorea.

At nordkorea så lett lar seg provosere til å komme med trusler osv. er deres eget ansvar, men det hele er altså ikke ubegrunnet.

Regjeringen i USA og FN vil ha krig og regner også med at det blir krig, det er derfor USA flytter på en del utstyr og krigsskip.

De samme jødene som har kapret regjeringen i USA, kontrollerer også FN.

Lenke til kommentar

Eg er kritisk til politikken Israel fører mot palestinarane, men eg kan ikkje fatte kva "jødane" har med USA og Nord-Korea å gjere. Å slengje ut slikt (utan noko slag grunngjeving) ser eg på som antisemittisme.

Når det gjeld sanksjonane mot Nord-Korea, så var vel atom-provoseringa til Nord-Korea årsaka til dei vart innført?

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

Eg er kritisk til politikken Israel fører mot palestinarane, men eg kan ikkje fatte kva "jødane" har med USA og Nord-Korea å gjere. Å slengje ut slikt (utan noko slag grunngjeving) ser eg på som antisemittisme.

Når det gjeld sanksjonane mot Nord-Korea, så var vel atom-provoseringa til Nord-Korea årsaka til dei vart innført?

Du kjenner sikkert ikke Baltazaar fra før, men han har ett litt "anderledes" syn på virkeligheten og historien enn de aller fleste andre. Du får med andre ord aldri i verden overbevist han om at han ikke har rett, og han kommer aldri til å legge frem kilder som beviser påstandene sine.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Grunnen til provoserende NK tidligere har alltid vært for å få vesten til å gi dem noe. Denne gangen har de gått lengre med deres trusler men jeg antar de får noe etterhvert uten krig. Men...den nye lederen har vi lite erfaring med

Kina holder kortene fordi NK er avhengig av Kina Kina ønsker ikke krig

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er utpressing NK driver med, og som jjkoggan sier er det for å få mer mat og olje ifra SK, Japan, Kina og USA. Skal ikke se bort ifra at regimet kanskje vakler litt pga. sult. Regimet gir mat til offiserene, hæren og de mest lojale folkene i byene og i Pyongyang. På landsbygda rapporteres det om at folk spiser rotter, gress, døde mennesker, og til og med egne barn.

Lenke til kommentar

Jeg tror at det egentlige formålet med hele sirkuset i nordkorea er bla å avlede oppmerksomheten fra midtøsten og det planlagte angrepet på Iran som antakelig vil skje før juni eller i løpet av Juni.

USA bruker også sirkuset i nordkorea til å utplassere atomvåpen i Asia og dermed omringe kina.

Det vi ser skje nå er oppbygging og forberedelser til 3 verdenskrig.

Russland og kina driver også med militære forberedelser.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror at det egentlige formålet med hele sirkuset i nordkorea er bla å avlede oppmerksomheten fra midtøsten og det planlagte angrepet på Iran som antakelig vil skje før juni eller i løpet av Juni.

USA bruker også sirkuset i nordkorea til å utplassere atomvåpen i Asia og dermed omringe kina.

Den krigen tror jeg også dessverre er nær ja. :(

Lenke til kommentar

Tror du selv på det du skriver?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...