J0hnSk0gly Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Hei! Har et problem med iPhonen min. Når jeg prøver å koble til nettet på skolen, så får den ikke nettilgang. Jeg kommer på nettverket, men jeg har ikke internettilgang. Det skal ikke være noe problemer med nettet, siden jeg er tilkoblet med PCen med nettilgang. Det merkelige er at mobilen vil koble til nettet hjemme, noe den ikke vil på skolen. Har spurt elever i klassen min, og de har ikke samme problem. Noen som vet hva som kan forårsake dette problemet? Har hatt det ganske lenge, og er rimelig lei av at det ikke funker. Endret 8. mars 2013 av J0hnSk0gly Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hei! Har et problem med iPhonen min. Når jeg prøver å koble til nettet på skolen, så får den ikke nettilgang. Jeg kommer på nettverket, men jeg har ikke internettilgang. Det skal ikke være noe problemer med nettet, siden jeg er tilkoblet med PCen med nettilgang. Det merkelige er at mobilen vil koble til nettet hjemme, noe den ikke vil på skolen. Har spurt elever i klassen min, og de har ikke samme problem. Noen som vet hva som kan forårsake dette problemet? Har hatt det ganske lenge, og er rimelig lei av at det ikke funker. Det er jo ikke noe gale med telefonen din. Det er jo fordi du ikke koblet til med det passordet du trenger. Lenke til kommentar
andyoslo Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Det er også fult mulig at IT avdelingen på skolen har konfigurert nettet slik at kun utstyr de har godkjent på forhånd kan koble seg på nettet, ofte brukes MAC adressen til dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå