Kurt Lekanger Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Vil forby Samsung-produkter som bryter med Apple-patenter.Apple får uventet støtte fra Nokia Lenke til kommentar
Nohanna Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 *gasp* Nokia, som har haltet ganske kraftig de siste årene, kommer løpende inn på lekeplassen og heier på storebølla!? Noe som kanskje muligens ville ha en bitteliten mulighet for at den største konkurrenten i bransjen blir satt ut av spill, og dermed åpner mer plass for Nokia selv? Bra jeg ikke er særlig kynisk av meg, ellers kunne jeg jo tenkt at Nokia prøver å tvinge ned andre slik at de selv skal komme seg opp av grøfta.. Re: "Kan skade patentsystemet" - Det håper jeg da virkelig! 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Omfattende skade på USAs patentsystem? Høres ut som ett positivt scenario for meg. AtW 1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Uventet? Et firma som raskt blir irrelevant, men har vært i bransjen så lenge at de sitter på en bøtte patenter ønsker å styrke verdien av patenter i sin bransje? 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Patent-systemet i USA har gått på rævva for lenge siden Det vil Nokia også, hvis de fortsetter med å støtte Apple Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 "støtte fra uventet hold"? Nokia er i lommen på Microsoft. MS er redd Google og angriper Google/Android på alle måter som tenkes kan... Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 *gasp* Nokia, som har haltet ganske kraftig de siste årene, kommer løpende inn på lekeplassen og heier på storebølla!? Noe som kanskje muligens ville ha en bitteliten mulighet for at den største konkurrenten i bransjen blir satt ut av spill, og dermed åpner mer plass for Nokia selv? Bra jeg ikke er særlig kynisk av meg, ellers kunne jeg jo tenkt at Nokia prøver å tvinge ned andre slik at de selv skal komme seg opp av grøfta.. Re: "Kan skade patentsystemet" - Det håper jeg da virkelig! Åh, du oppsummerer så flott i dette innlegget! Akkurat sånn er det jeg føler Nokia holder på nå. Desperate idioter, fiks Lumia 920 for faen. Prøv å holde Microsoft i ørene, selv om det ikke går an. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hele patentstriden har blitt en parodi på seg selv. De må da skjønne at dette kun vil skade bransjen på lengre sikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg