Cthulhu Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Etterlengtet "to-i-ett" er lansert.Her er Asus' stasjonære PC – med nettbrett 1 Lenke til kommentar
Ztemland Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Sitat: "Transformer AiO P1801, som denne modellen heter, har en Intel Core i3, i5 eller 17-prosessor" Mener vel å stå i7-prosessor? Lenke til kommentar
Ztemland Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Sitat: "Nettbrett med Andriod" Og her vil jeg tippe at det skal stå Android? Lenke til kommentar
Celestrian Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Er det ikke snart på tide å teste Transformer TX300 fra Asus også? 1 Lenke til kommentar
Nohanna Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Åkei, så.. Nettbrett-delen har ingen USB-porter, og kjører kun Android på egen hånd.. For å benytte seg av hoveddelen mens man bruker brettet, må man bruke remote desktop.. Og brettet er samtidig allerede for tungt til å ha i fanget særlig lenge.. Samt at det hele er 18" stort.. Samtidig eier jeg en Samsung Slate, som er et 11" brett i samme vektklasse som en iPad, har USB-port, kjører Windows helt på egen hånd, og er kraftig nok til å benyttes som tegneutstyr ved hjelp av medfølgende penn. Det jeg ikke helt finner ut av er hvorfor ikke Asus klarte å bygge en PC inn i et format som er markant mye større enn det Samsung klarte, for så å heller benytte basestasjonen som en dockingstasjon, eksempelvis med interface som øker minne og harddisk-plass, kanskje til-og-med dedikert skjermkort.. Prosessoren klarer man seg fint med fra brettet sin side.. Joda, greit nok, det ville sikkert kostet mer, men jeg tviler på særlig -mye- mer, siden de her uansett selger to maskiner som en, med to individuelle systemer, hvorav den ene deler skjermen og ingenting annet.. Perplexedness~ 3 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Gt 730m? Trodde ikke noen kort i 700-serien var lansert..? MEnte du egentlig 630? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Det er nok godt tenkt, men ikke veldig bruktbart i praksis virker det som. Dumt når far tar med seg skjermen, og mor vil bruke PCen som dermed ikke har skjerm. Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg føler ikke akkurat at JEG har venten på dette nei. Og til en pris en kan få MYE annet morro 1 Lenke til kommentar
Haukeberg Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Åkei, så.. Nettbrett-delen har ingen USB-porter, og kjører kun Android på egen hånd.. For å benytte seg av hoveddelen mens man bruker brettet, må man bruke remote desktop.. Og brettet er samtidig allerede for tungt til å ha i fanget særlig lenge.. Samt at det hele er 18" stort..Samtidig eier jeg en Samsung Slate, som er et 11" brett i samme vektklasse som en iPad, har USB-port, kjører Windows helt på egen hånd, og er kraftig nok til å benyttes som tegneutstyr ved hjelp av medfølgende penn.Det jeg ikke helt finner ut av er hvorfor ikke Asus klarte å bygge en PC inn i et format som er markant mye større enn det Samsung klarte, for så å heller benytte basestasjonen som en dockingstasjon, eksempelvis med interface som øker minne og harddisk-plass, kanskje til-og-med dedikert skjermkort.. Prosessoren klarer man seg fint med fra brettet sin side..Joda, greit nok, det ville sikkert kostet mer, men jeg tviler på særlig -mye- mer, siden de her uansett selger to maskiner som en, med to individuelle systemer, hvorav den ene deler skjermen og ingenting annet..Perplexedness~ Enig med deg i starten, er drøyt å ha 18" i fanget. Hvor sitter du egentlig med den skjermen? Ta den med på kjøkkenet kanskje, eller ut på balkongen for å se netflix? Muligens den kan brukes hvis du får gjester og vil ta med "pcen" ut i stua og spille av youtube videos eller styre spotify til anlegget ++ hmm. synd brettet bare kjører android.. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hvis nettbrettdelen hadde kjørt W8 hadde man kunne synket enhetene og fått alle apper og innstillinger som endres på den ene til å endres på den andre. På denne måten hadde brukeropplevelsen vært tilnærmet lik/sømløs når man nappet ut skjermen, men med alle fordelene man har på en ARM-CPU. Hvis man absolutt skal kjøre todelt mener jeg. Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Åkei, så.. Nettbrett-delen har ingen USB-porter, og kjører kun Android på egen hånd.. For å benytte seg av hoveddelen mens man bruker brettet, må man bruke remote desktop.. Og brettet er samtidig allerede for tungt til å ha i fanget særlig lenge.. Samt at det hele er 18" stort..Samtidig eier jeg en Samsung Slate, som er et 11" brett i samme vektklasse som en iPad, har USB-port, kjører Windows helt på egen hånd, og er kraftig nok til å benyttes som tegneutstyr ved hjelp av medfølgende penn.Det jeg ikke helt finner ut av er hvorfor ikke Asus klarte å bygge en PC inn i et format som er markant mye større enn det Samsung klarte, for så å heller benytte basestasjonen som en dockingstasjon, eksempelvis med interface som øker minne og harddisk-plass, kanskje til-og-med dedikert skjermkort.. Prosessoren klarer man seg fint med fra brettet sin side..Joda, greit nok, det ville sikkert kostet mer, men jeg tviler på særlig -mye- mer, siden de her uansett selger to maskiner som en, med to individuelle systemer, hvorav den ene deler skjermen og ingenting annet..Perplexedness~ Det er vel i grunnen et nisje produkt for spesiekt intresserte, men det er veldig gøy for de som vil ha dette. Tipper den selger nok til å være verdt det for Asus. Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Dette var jo ett helt genialt system helt til de stappet Android inn på brettet. *SIGH* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå