dimiles Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hei, jeg har nettopp kjøpt ny mobil (Nokia 3100) og vil byne å sende mms med denne. Jeg ringte til Netcom og ba dem sende meg det, jeg lagret og prøvde og prøvde:p Når jeg trykker send kommer det "lager i utboks for sending" Hva er galt? Hva kan jeg gjøre? Vil få dette til å fungere. Jeg har netcom (som sagt ovenfor).. Mvh Jens :-) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Når en melding lagres i utboksen, så sendes den med en gang, det tar bare tid, da en mms med bilde er 500 (++) ganger så stor som en vanlig tekstmelding. Du vil se en binders snurrende oppe i venstre hjørne om du sender en mms til noen, og til slutt få en melding om at nå er den sendt. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Har nokia 3510i og telenor og når jeg skal sende mms kommer det "lagrer i utboks for sending" og etter noen sek. kommer det opp "mms sendt" og alt er helt fint. Så det kan da være noe feil hos netcom. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Når en melding lagres i utboksen, så sendes den med en gang, det tar bare tid, da en mms med bilde er 500 (++) ganger så stor som en vanlig tekstmelding. Du vil se en binders snurrende oppe i venstre hjørne om du sender en mms til noen, og til slutt få en melding om at nå er den sendt. Men det kommer ikke det. Det bare sier at den er lagret i utboksen og så kommer jeg "tilbake" til det jeg har skrevet. :x Anyone else? Eller flere forslag? Ganske irriterende pga av ny mobil. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 *bump* Ingen som vet? Ganske viktig dette faktisk. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Har du gått i utboks og sett om den ligger der? På min mobil (3650) går alt som skal sendes i utboks og sendes automatisk. Jeg får verken beskjed om at det legges i utboks eller at det er sendt. Så er du sikker på at det ikke blir sendt? Står det ingen feilmeldinger på de meldingene som eventuelt ligger i utboks? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Har du gått i utboks og sett om den ligger der? På min mobil (3650) går alt som skal sendes i utboks og sendes automatisk. Jeg får verken beskjed om at det legges i utboks eller at det er sendt. Så er du sikker på at det ikke blir sendt? Står det ingen feilmeldinger på de meldingene som eventuelt ligger i utboks? De legges i utboks og når man går og ser på detaljene så står det: Avsender: (ikke tilgjengelig) Til: Navn Nummer Cc: (ikke tilgjengelig) Sendt: (ikke tilgjengelig) Noen forslag nå? Kan det hjelpe? Er nokså sikker på at den ikke blir sendt.. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Er det en stor mms du prøver å sende? Vet du hvilken telefon mottaker har? Inneholder mms'en et stor bilde? Har mottaker Telenor ringkontant? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Er det en stor mms du prøver å sende? Nei. Vet du hvilken telefon mottaker har? Ja. Nokia 6100 bl.a. Og siemens s55 om jeg husker riktig. 7210 og. Inneholder mms'en et stor bilde? Nei. Har mottaker Telenor ringkontant? Nei, men har det noe å si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå