Gå til innhold

Problemer med MMS.

dimiles

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp kjøpt ny mobil (Nokia 3100) og vil byne å sende mms med denne. Jeg ringte til Netcom og ba dem sende meg det, jeg lagret og prøvde og prøvde:p

Når jeg trykker send kommer det "lager i utboks for sending"

Hva er galt? Hva kan jeg gjøre? Vil få dette til å fungere. Jeg har netcom (som sagt ovenfor)..

Mvh

Jens :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når en melding lagres i utboksen, så sendes den med en gang, det tar bare tid, da en mms med bilde er 500 (++) ganger så stor som en vanlig tekstmelding.

Du vil se en binders snurrende oppe i venstre hjørne om du sender en mms til noen, og til slutt få en melding om at nå er den sendt.

Lenke til kommentar
Når en melding lagres i utboksen, så sendes den med en gang, det tar bare tid, da en mms med bilde er 500 (++) ganger så stor som en vanlig tekstmelding.

Du vil se en binders snurrende oppe i venstre hjørne om du sender en mms til noen, og til slutt få en melding om at nå er den sendt.

Men det kommer ikke det. Det bare sier at den er lagret i utboksen og så kommer jeg "tilbake" til det jeg har skrevet. :x Anyone else? Eller flere forslag? Ganske irriterende pga av ny mobil.

Lenke til kommentar

Har du gått i utboks og sett om den ligger der? På min mobil (3650) går alt som skal sendes i utboks og sendes automatisk. Jeg får verken beskjed om at det legges i utboks eller at det er sendt.

Så er du sikker på at det ikke blir sendt? Står det ingen feilmeldinger på de meldingene som eventuelt ligger i utboks?

Lenke til kommentar
Har du gått i utboks og sett om den ligger der? På min mobil (3650) går alt som skal sendes i utboks og sendes automatisk. Jeg får verken beskjed om at det legges i utboks eller at det er sendt.

Så er du sikker på at det ikke blir sendt? Står det ingen feilmeldinger på de meldingene som eventuelt ligger i utboks?

De legges i utboks og når man går og ser på detaljene så står det:

Avsender:

(ikke tilgjengelig)

Til:

Navn

Nummer

Cc:

(ikke tilgjengelig)

Sendt:

(ikke tilgjengelig)

Noen forslag nå? Kan det hjelpe? Er nokså sikker på at den ikke blir sendt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...