Mr.Duklain Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Hei har en 3-4 år gammel Acer Aspire 7750 som nå har begynt å skurre på lyden ganske ofte når jeg ser på film eller hører på musikk. Dette skjer både når jeg har på interne, eksterne og tv høyttalere så vet at det ikke er noe galt med dem. Har også prøve å reinnstalere audio driveren, men dette hjalp ikke. Noen som vet hva som er galt? Endret 8. mars 2013 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
CogBliZ Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hm.. Det er ikke så lett å vite akkurat hva dette kan være, men det jeg kan tenke meg er at det har noe med Lydkortet som er i PC'en siden du sier de interne høytalerene også driver å skurrer. Hvor spiller du musikken og filmene fra? Streamer du, så kan det ha noe med internettilgangen, test med kablet internet og sjekk om du får samme problem. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Hm.. Det er ikke så lett å vite akkurat hva dette kan være, men det jeg kan tenke meg er at det har noe med Lydkortet som er i PC'en siden du sier de interne høytalerene også driver å skurrer. Hvor spiller du musikken og filmene fra? Streamer du, så kan det ha noe med internettilgangen, test med kablet internet og sjekk om du får samme problem. Ok takk for svar Er egentlig alt når det kommer til lyd. Filer på pcen, youtube og netflix. Så tror nok at det er som du sier at det kan være lydkortet, må dette da byttes? Å blir dette dyrt? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Ser ut til at det funker fint igjen nå. hmm håper det forsetter sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå