MrBaff Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hei. Jeg er på jakt etter et enkelt program som kan holde oversikt over hvor mye data som har blitt lastet ned og lastet opp på pcen min de siste 24 timene. Har googlet mye, men ikke funnet noe. Det er nok av programmer som holder oversikt over nettverkbruk den siste dagen, men det er ikke det jeg er ute etter. Jeg bruker rainmeter, så hvis noen vet om det går å fikse dette i rainmeter hadde det vært bra. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg pleide å bruke Bandwidth Monitor Pro for å holde oversikten, viser lett hvor mye data som har blitt lastet opp og ned. Du kan også slå sammen dataene fra flere nettkort om du har noe slikt. Lenke til kommentar
MrBaff Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Takk for svar, men enten så er jeg dårlig eller så virker den ikke i windows 8. Den finner ikke nettverkskortet mitt. Kan det ha noe med at programmet ikke er oppdatert siden 2005? Noen som har andre alternativer? Endret 8. mars 2013 av MrBaff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå