Hullabuba Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Finnes det noen firma som kan gjøre dette i Norge mer? Uten at telefonen blir sendt av gårde i ukesvis????? Vil ha det gjort der og da! Lenke til kommentar
Goody Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hvis du mener SE Serviceverksteder, så fins det vel ganske mange rundt omkring i landet. Jeg brukte Nordialog i Stavanger. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hvor i Norge bor du da? Lenke til kommentar
Hullabuba Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Oslo.... Lenke til kommentar
Goody Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Ser det ofte blir referert til Mobil-Fiksern her på forumet. Skal visst holde til i nærheten av Oslo City (Nygata). Ellers har jeg gode erfaringer med Nordialog. Gå inn på www.nordialog.no...videre innpå "våre forhandlere". Da får jeg iallfall opp en liste over Nordialogs forhandlere i Oslo. Ringer du 815 00 115 skal du faktisk komme til din nærmeste Nordialog forhandler. Lenke til kommentar
Hullabuba Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Takk takk Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Nordialog har god service, ja. Fikk min T610 flashet til nyeste firmware (R1L013) på mindre enn 1 time hos dem, og fikk dette selvfølgelig helt gratis (hadde ikke kjøpt telefonen hos dem engang :-) ). Et verksted som man må holde seg unna med tanke på servicetiden, er uten tvil Teleservice Norway AS, Brobekkveien 53, 0598 Oslo. For øyeblikket har de 4-6 ukers servicetid, det er dessuten ikke uvanlig med tider lengre enn dette også... Virker som at både SE (og Nokia) ikke tar høyde for det økte behovet for service når de selger så mange telefoner som de nå gjør. De burde vite at mengden servicesaker vil stige proporsjonalt med salgstallene deres, så lenge de ennå har en relativt høy feilprosent på telefonene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå