*F* Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 sitter og surfer som vanlig så kommer det opp en rute metro-style med en "magnus" som sier "Hei:)" så forsvant ruta. hva er det her? innebygget chatteklient i metro? hvordan fjerner jeg? Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg vet ikke hvordan du fjerner det, men det kan være en hacker Lenke til kommentar
noNameRequired Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Engang så kom det opp et vindu med video når jeg hadde akkurat startet pc'en. Jeg så noe på videoen men kunne ikke se det helt, det var på en måte sensurert. Søkte det som sto på vinduet, viste seg å være et problem med AMD skjermkortene som gjorde at videoen kom opp i følge søkene jeg gjorde. Operativ system jeg brukte var Windows 8 da dette skjedde. Endret 7. mars 2013 av Data97 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 sitter og surfer som vanlig så kommer det opp en rute metro-style med en "magnus" som sier "Hei:)" så forsvant ruta. hva er det her? innebygget chatteklient i metro? hvordan fjerner jeg? Sikker på at det ikke bare var en pop-up fra en nettside? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Sikker på at det ikke bare var en pop-up fra en nettside? yepp, for det kom en sånn "ding" lyd som kommer i windows 8, + at steam lå over nettleseren Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Hvis du har logget på Windows 8 med en Microsoft-konto (Xbox, Hotmail, etc.), så blir du automatisk logget på MSN/Messenger via Meldinger-appen. Meldinger-appen følger med Windows 8 som standard, sammen med Mail, Kontakter, osv. Har du i tillegg koblet din Microsoft -konto til Facebook, vil du også kunne chatte med disse via Meldinger-appen. Personlig har jeg fjernet alle Metro-appene fra Windows 8. Dette gjør du ved å høyreklikke appen på Start-skjermen, så får du forskjellige valg i bunnen av skjermen. Link til Microsoft. Endret 12. mars 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
tabbeber Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Innebygd chat i Windows 8, ja. Det heiter meldinger, og skal gå an og deaktivere. Dersom microsoft-kontoen din er festa til Facebook-kontoen din, får du og facebook meldingar her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå