Gamer93 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har i det siste slitt med at lyden min slår seg av og på. Høres nesten ut som at lydkortet som er av Asus Supremefx 2 har streiket, ved at det høres ut som om man muter lyden på PC'n. Høres ut som et "dunk", når lyden går på og av. Kanskje strømforsyningen til lydkortet er ustabil? Virker i isåfall rart, siden lydkortet står på og lyser. Har prøvd med forskjellige anlegg/headset og innganger. Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 ASUS lager ikke lydkort, de bare "rebadge'er" merket på produktet. Anyways! Last ned Speccy og gi meg utvidet info om hva slags lydkort du har, så skal jeg gi deg et endelig svar Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Sound Cards AMD High Definition Audio Device High Definition Audio Device Playback Devices Digital Audio (S/PDIF) (High Definition Audio Device) AMD HDMI Output (AMD High Definition Audio Device) Headphones (High Definition Audio Device) (default) Recording Devices Microphone (High Definition Audio Device) (default) Microphone (High Definition Audio Device) (default) Line In (High Definition Audio Device) Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 ASUS lager ikke lydkort, de bare "rebadge'er" merket på produktet. Anyways! Last ned Speccy og gi meg utvidet info om hva slags lydkort du har, så skal jeg gi deg et endelig svar Fant du ut noe? Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Hmm, slenger altså inn en trippelpost før jeg gir meg pga. lite tilbakemelding. FYO: Lydanlegget blir altså ikke oppdaget når jeg setter inn jacken. Har prøvd inngangen frempå også. Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Beklager på alle 10 fingre at jeg ikke har vært aktiv den siste tiden og ikke har fått svart! ,- men hvor ofte skjer dette? muter den seg av seg automatisk (står mute i windows audio ikonet) eller alt blir "stille" i noen sekunder Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Hei, 3 mnd. siden, menmen. Nå har lydkortet gått så langt som å streike helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå