Nacalai Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Heisann, driver en youtube og facebook-channel med navn Snow Hell Productions. Dette har jeg og noen venner hatt i et par år, men da vi har tenkt å videreutvikle oss litt, ser vi at navnet kan bli ganske så dumt Ivertfall på norsk, "Sny Helv*tte Produksjoner". Så da er jeg ute etter noe forslag til nytt navn, vi lager filmer med effektbruk for det meste, så navnet burde være i tilknytning til det. Alternativer jeg kom med i farta: - Angel Media - SnowAngel Media Noe som kan være brukbart? Kom gjerne med egne forslag, noe kan sikkert mikses og flyttes på slik at det blir et fett navn, takk på forhånd. Endret 7. mars 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Snow Media Productions Media Productions of Norway Snow Media Blizzard Media (Produkctions) Blizzard Media (Productions) of Norway Snow Angel Media & Blizzard House Producktions Blizzard House Media (Productrions) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå