batxi Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hei. Jeg har et problem med min fujitsu skjerm, som er at når jeg skal gå inn på instillinger på skjermen står det "OSD låst". Noen som har hatt det samme problemet som kan hjelpe meg? En annen liten ting som er et problem med skjermen min er at det blir litt gulfarge/missfarging på skjermen i perioder. Hadde vært fint om noen vet hva dette skyldes. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Litt ulike måter å låse OSD på skjermer. Prøv å hold inne meny i 10 sek eller se om du kan velge osd sammen med + tegn på skjermen. Lenke til kommentar
batxi Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Litt ulike måter å låse OSD på skjermer. Prøv å hold inne meny i 10 sek eller se om du kan velge osd sammen med + tegn på skjermen. Desverre ikke noe av dette som fungerer... :nei2: Hva er egentlig OSD? Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) On screen display = kontroll panelet til skjermen:) Prøv dette: "Press and hold the SELECT/MENU button for a few seconds while you switch on the monitor with the ON/OFF switch" Endret 13. mars 2013 av Dentro Lenke til kommentar
batxi Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Hvor er "ON/OFF Switch?" Lenke til kommentar
batxi Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Tusen takk for svarene! Klarte å låse opp menyen til slutt Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Bra! Hva skulle til? Det er alltid kjekt å dele svaret slik at andre kan finne det dersom de lurer på d samme Lenke til kommentar
batxi Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Gjorde dette: "Press and hold the SELECT/MENU button for a few seconds while you switch on the monitor with the ON/OFF switch" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå