AvIOn Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Noen som vet om det er planlagt en skikkelig app med det nye designet for wp8 Lenke til kommentar
kennethx Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 g+ kopi +reklame! Jump ship people! --->> g+ 4tw! 1 Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 g+ kopi +reklame! Jump ship people! --->> g+ 4tw! Hva i helvete Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) g+ kopi +reklame! Jump ship people! --->> g+ 4tw! Endret 11. mars 2013 av Gjest Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 google+ blir mer som at alle har hver sin blogg hvor alle kan se hverandres blogginlegg på en vegg, facebook fungerer mye bedre som et sosialt medium og det er nok derfor google+ har feilet så hardt Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Den har enda ikke kommet til meg!! Lenge til? Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 google+ blir mer som at alle har hver sin blogg hvor alle kan se hverandres blogginlegg på en vegg, facebook fungerer mye bedre som et sosialt medium og det er nok derfor google+ har feilet så hardt Jeg tror mye av problemet til google+ var at facebook allerede var stor, og "bra nok". Og etter google+ kom, ble facebook livredd og gjorde haugevis med bra endringer, spesielt med tanke på personvern. Så, du har et sosialt medium som er bra, hvor du allerede er etablert og hvor alle vennene dine er - hvorfor går man så til g+? Og å si at facebook har kopiert googe+ er så apple-fakter av det er latterlig. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Du mener: facebook ble livredd og gjorde haugevis med dårlige endringer, men til tross for elendige endringer er det likevel bedre en G+ Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg har fått den nye profilen, men ikke den nye nyhtesstrømmen. Jeg har stilt meg i kø for en stund siden nå! Noen som vet ca. når jeg får den? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 ingen endringer her enda. merkelig, registrerte meg for endring for lenge siden, eneste endringene jeg har merket er at jeg har fått liste over nye inlegg i grupper jeg er med i på venstre siden i tilegg fikk jeg samtlige inlegg i samtlige grupper i news feeden og måtte inn og endre dette manuelt, utover det ingen endring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå