Nilsen Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Her er det nye designet – og det kommer nå.Nå endres Facebook radikalt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Vil "Most recent" endelig vise alle innlegg? Og ikke bare det facebook "tror" du vil like? 6 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Vil "Most recent" endelig vise alle innlegg? Og ikke bare det facebook "tror" du vil like? Akkurat hvordan "Most Recent" vil fungere sa de ikke noe om under pressekonferansen. De andre strømmene, som musikk og bilder vil vise alt. Mer info om akkurat dette dukker nok opp i løpet av natten :-) 1 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Dette blir spennende. Var relativt tidlig ute med å melde meg på listen, så får det vel ganske kjapt da. På tide med noe nytt, designet idag er traust og kjedelig. 1 Lenke til kommentar
uze Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ser veldig simpelt og lekkert ut, men forventer en svær og sint folke mengde når folk får det! Akkurat som når timeline ble rullet ut. 2 Lenke til kommentar
Stigander Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Så, likt som Google+, bare med reklame altså? 2 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Dette ser mye bedre ut, men halve newsfeeden blir vel fylt opp av folk som hater. Som vanlig. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Facebook endres? Huff da, nå vet jeg om et par tanter som fremdeles bruker det som kommer til å bli forvirret 4 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Så, likt som Google+, bare med reklame altså? Det var det første som slo meg også... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Dette ser til forveksling temmelig likt ut som den sømløse koblingen mellom Ubuntu for mobile, Ubuntu for tablets og Ubuntu for PCs. Lenke til kommentar
Skittzu Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg gleder meg egentlig litt. Ser jo passelig bra ut det der, pluss at det er jo greit med en forandring etterhvert for ikke og bli lei det samme gamle. Lenke til kommentar
bongobongo Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Noe av det mest idiotiske med Facebook er at man ikke engang har kontroll med det man legger ut på egen vegg. Facebook er laget så utrolig idiotisk at dersom en av de som kan lese veggen din ikke liker en post du har skrevet så kan han klikke SPAM på den posten. Og er du du uheldig så kan Facebook (om dette skjer automatisk eller ikke etter at en eller flere har trykket spam vites ikke) velge å slette posten. Jeg har mistet mange poster på denne måten. Ingen av postene bryter med Facebook sine regler. Når posten slettes får du som bruker aldri høre et pip. Jeg fant ut at dette skjedde ved å ta backup av alle postene og alle kommentarene mine. En annen utrolig LAME greie med Facebook er at man ikke kan søke i egne vegg-poster. Man kan heller ikke søke i veggposter hos andre, eller feks. hos alle venner. Tilbake til steinaldern mao. Så får vi se da om de nye endringene gjør Facebook noe bedre. Jeg for min del hadde driti i nye ting bare de kunne endre på de to punktene over. At Facebook bare kan slette ting fra min WALL uten grunn og uten å gi melding er vel det som tar kaka. Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Et design, ikke en design. Og ja, Facebook er ikke bare litt bestemor. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Et design, ikke en design. Nei. Og ja, Facebook er ikke bare litt bestemor. Ja. 1 Lenke til kommentar
Suppen Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Dette ser til forveksling temmelig likt ut som den sømløse koblingen mellom Ubuntu for mobile, Ubuntu for tablets og Ubuntu for PCs. Akkurat det som slo meg og. Kan gjøre det lettere for folk å ta steget inn i Ubuntu-verdenen Men kjenner jeg folk rett, kommer de til å påstå at Ubuntu har kopiert Facebook... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det her ser faktisk veldig bra ut. Ganske overaskende da facebook bare har rullet ut sugne desigendringer frem til nå. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hmm.. vil ein kunne tilpasse menyen til venstre? Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Looking good! Gleder meg til all qqinga kommer... Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Skal vedde på at det første som skjer er at det blir laget en gruppe ved navn "Vi som vil ha gamle Facebook designet tilbake, bla bla bla" -_- 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hvor mye har Apple betalt Facebook da for å ta i bruk iPhone, iPad & dems ikoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå