Chondrin Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hei! Mulig det her er helt feil sted å poste det, i så måte er det vel bare å flytte den. Jeg har kommet til et punkt hvor jeg trenger noe nytt, noe for å komme ut av den daglige og kjedelige rutinen. I det siste har jeg hatt en liten trang nærmest til å oppleve noe nytt, noe annerledes, noe som "ikke er meg" på en måte. Et eventyr med andre ord. Men HVA kan man gjøre? Jeg har ikke så mye penger, så safari eller dyre reiser er vanskelig å få til pdd. Er det noen der ute som liker å anse seg som "eventyrere" som har noen tips til uvanlige aktiviteter man kan foreta seg? Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hva bruker du å gjøre "til vanlig" da? Lenke til kommentar
Chondrin Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Du vet, våkne, gå på skole/jobb, komme hjem, sette seg foran en skjerm/bandøving/gitarøving, lage middag, litt til foran skjermen, søvn. I helger byttes skole/jobb ut med ekstra søvn og muligens fyll som består i å dra på vors/ha vors, dra på byen, kjede seg på byen, revurdere livet, kjøpe panecrosta på deli de luca og så legge seg i irritasjon over at man har brukt tid på fylla. Sånn i hovedsak iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå