Datasmurf Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Joda, men jeg har til gode å klare og tømme et gigantisk kart for ressurser, selv om jeg spilte i 20 timer en gang og hadde 700 villagers i hardt arbeid. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Er ikke gull noe som lett forsvinner, med mindre man er flittig med bruk av markets, og sånne vogner som går frem og tilbake? 1 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Andre enn meg som får "You were dropped from the game" hver jævla gang jeg går inn på en lobby? Nesten ikke fått spilt jeg på grunn av det.. Jeg satt opp lobby et par ganger, invited only, og friends only. En del random folk som fremdeles kom inn i lobbyen. Disse ble sparket ut. Kan være det du har kommet ut for. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Det er en grunn til at man ikke kan velge mer enn så så mange units på en gang. Som de sa i den første gameplay-streamen så er det for å gjøre spillet mer utfordrende. Akkurat som at hvis man spiller med 3x3 skjermer så vil kartet fremdeles være helt nede til høyre, for å jevne ut fordelen å se mer av spillet mot de som spiller med 1 skjerm. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg satt opp lobby et par ganger, invited only, og friends only. En del random folk som fremdeles kom inn i lobbyen. Disse ble sparket ut. Kan være det du har kommet ut for. Kan umulig være det. Spesielt når jeg har blitt kastet ut så mange ganger + det skjer med en gang jeg går inn på en lobby. Det pleier avogtil å ta litt tid før jeg blir droppet ut også. Tror det er flere enn meg som sliter med det samme. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Det er en grunn til at man ikke kan velge mer enn så så mange units på en gang. Som de sa i den første gameplay-streamen så er det for å gjøre spillet mer utfordrende. Akkurat som at hvis man spiller med 3x3 skjermer så vil kartet fremdeles være helt nede til høyre, for å jevne ut fordelen å se mer av spillet mot de som spiller med 1 skjerm. Pirkepirke, det same blir det vel ikkje, antall units ein kan velje påverkar alle saman i like stor grad. Om det er eit bevist val synest eg det er litt dumt, det minkar vel sjansen for at det vil bli endra på seinare. Kan ein binde grupper til anna enn 1-9? 1 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Weee, jeg fikk tilgang til AoE2 HD idag Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hvordan binder man grupper? Man velger de enhetene (Maks 40 atm) man vil ha i gruppa og trykker Ctrl + 1 - 9, altså 40 x 9 = 360 enheter i alle gruppene tilsammen. 1 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Noen som har funnet noen løsning på det der "Out of sync" problemet? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Noen som har funnet noen løsning på det der "Out of sync" problemet? om du spiller med kjente folk: Save and Exit, last på nytt. Ellers, bør vi ikke få til et Diskusjon.no game snart? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) om du spiller med kjente folk: Save and Exit, last på nytt. Ellers, bør vi ikke få til et Diskusjon.no game snart? Det hadde vært kult det Først må jeg få tida til det, må game alt det andre jeg har mer, så kan ihvertfall jeg bli med! Endret 8. april 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Ellers, bør vi ikke få til et Diskusjon.no game snart? Kan sikkert joine, men jeg suger b*lle i detta nå, har ikke spillt AoE 2 på 4-5 år. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 men jeg suger b*lle i detta nå, har ikke spillt AoE 2 på 4-5 år. Jeg har ikke spilt det siden år 2001 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 He he, vi får se om jeg duger, har vel bare spillt 2 - 3 mp kamper på originalen, viss vi ser bort ifra coop lan mot botter. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Har forsøkt å spille dette online et par ganger nå, men matchen blir alltid avbrutt etter en halvtime-time. Syntes det er dårlig at de ikke har host-migration. Forstår at det innebærer total omskriving av spillet, men nå har jeg pokker meg betalt for spillet også. Steam-profilen min er got_ya_good90 dersom noen vil spille Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Fikk en runde uten problemer nå. Jeg er med på en diskusjon.no runde Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Da har man testet litt, og det virker som denne lave fpsen som kommer krypende har med to skjermer å gjøre, hvertfall her, kjører to Dell U2412m skjermer. Koblet ut den ene skjermen, og da holdt FPSen seg fint og stabilt oppe, og etter en runde på ca. 1 time, var fpsen aldri under 55. Får håpe de får ordnet opp i det, da jeg ikke akkurat har lyst til å måtte koble ut den ene skjermen hver gang jeg skal spille spillet. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Har ikke opplevd noen problemer med FPS, bruker 1 skjerm. Out of sync forsvant etter reinstall av spillet. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Håper inderlig det kommer en patch nå de nærmeste dagene. Spillet er jo totalt uspillbart online... Kan ikke forstå at de har lansert spillet med så mye problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå