Gå til innhold

Diskusjon rundt Age Of Empires 2 HD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre enn meg som får "You were dropped from the game" hver jævla gang jeg går inn på en lobby? Nesten ikke fått spilt jeg på grunn av det..

Jeg satt opp lobby et par ganger, invited only, og friends only. En del random folk som fremdeles kom inn i lobbyen. Disse ble sparket ut.

Kan være det du har kommet ut for.

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at man ikke kan velge mer enn så så mange units på en gang. Som de sa i den første gameplay-streamen så er det for å gjøre spillet mer utfordrende.

Akkurat som at hvis man spiller med 3x3 skjermer så vil kartet fremdeles være helt nede til høyre, for å jevne ut fordelen å se mer av spillet mot de som spiller med 1 skjerm.

Lenke til kommentar

Jeg satt opp lobby et par ganger, invited only, og friends only. En del random folk som fremdeles kom inn i lobbyen. Disse ble sparket ut.

Kan være det du har kommet ut for.

Kan umulig være det. Spesielt når jeg har blitt kastet ut så mange ganger + det skjer med en gang jeg går inn på en lobby. Det pleier avogtil å ta litt tid før jeg blir droppet ut også. Tror det er flere enn meg som sliter med det samme.

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at man ikke kan velge mer enn så så mange units på en gang. Som de sa i den første gameplay-streamen så er det for å gjøre spillet mer utfordrende.

Akkurat som at hvis man spiller med 3x3 skjermer så vil kartet fremdeles være helt nede til høyre, for å jevne ut fordelen å se mer av spillet mot de som spiller med 1 skjerm.

Pirkepirke, det same blir det vel ikkje, antall units ein kan velje påverkar alle saman i like stor grad. Om det er eit bevist val synest eg det er litt dumt, det minkar vel sjansen for at det vil bli endra på seinare.

Kan ein binde grupper til anna enn 1-9?

• Liker 1
Lenke til kommentar

om du spiller med kjente folk: Save and Exit, last på nytt.

Ellers, bør vi ikke få til et Diskusjon.no game snart?

Det hadde vært kult det :)

Først må jeg få tida til det, må game alt det andre jeg har mer, så kan ihvertfall jeg bli med!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Har forsøkt å spille dette online et par ganger nå, men matchen blir alltid avbrutt etter en halvtime-time. Syntes det er dårlig at de ikke har host-migration. Forstår at det innebærer total omskriving av spillet, men nå har jeg pokker meg betalt for spillet også.

Steam-profilen min er got_ya_good90 dersom noen vil spille :)

Lenke til kommentar

Da har man testet litt, og det virker som denne lave fpsen som kommer krypende har med to skjermer å gjøre, hvertfall her, kjører to Dell U2412m skjermer. Koblet ut den ene skjermen, og da holdt FPSen seg fint og stabilt oppe, og etter en runde på ca. 1 time, var fpsen aldri under 55.

Får håpe de får ordnet opp i det, da jeg ikke akkurat har lyst til å måtte koble ut den ene skjermen hver gang jeg skal spille spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...