saladin waits for alice Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hakket ikke for meg nå, spilte en del multiplayer med venner, utrolig gøy! Altfor mye å gjøre på engang! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 gamet to runder online i kveld noe småhakking, men minimalt,så ikke noe jeg bryr meg om, er jo vandt med det fra gamle dager Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Fikk ikke til å force V-sync i spillet via NVIDIA-kontrollpanel, pytt pytt. Jeg tar det for et veldig gammelt spill som er like gøy enda! Endret 6. april 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 problemer med at spillet går ut av sync online, greit om man spiller med venner, for da kan man bare restore, men mot randomns er det ikke så mye å få gjort med det, så frem til den buggen er fikset blir det nok ikke veldig hensiksmessig med online game mot randoms Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hvorfor får jeg "You were dropped from the room" nesten hver gang jeg joiner en lobby? irriterende... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Nettop spillt de to første brettene av Saladin campaign, må si jeg ble positivt overrasket egentlig Opplevde ingen problemer med spillet, oppløsningen ble riktig og jeg synes den visuelle oppdateringen var vel verdt pengene. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Har fungert knirkefritt her også. Ikkje testa online endå, men kosa meg med litt campaign og ein standard game. Det som overraska meg mest var introen Den hadde eg nesten gløymt helt! Den har ikkje vore der på diverse shady LAN-versjonar av spelet vi har brukt dei siste åra. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 FREEDOM!!!!! Da har William Wallece vunnet og skottland er fri!! Med min MEKTIGE hær på 30ish soldater!! Jeg hadde helt glempt population maxen på 75 i kampaigns jeg. 1 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Samme her, bygde nettopp ein drøss med hus før eg oppfatta det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ja, det er alltid like irriterende med campaigns. Forøvrig er hakkinga mi tilbake. Igjen. Fungerte så fint på den siste kampen min i går kveld, men nå er det helt for jævlig igjen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Spillet virker å flyte fint her, så langt, dog kjørte litt med Fraps for å se hva FPSen viser, og den ligger på 60, men sånn i ny og ned helt uten videre begynner den å hoppe litt mellom 40-50, dette er forøvrig ikke noe jeg merker, men det virker som det er et eller annet rart. Får se om spillet blir noe "tregere" jo lengre jeg spiller. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ja, det er alltid like irriterende med campaigns. Forøvrig er hakkinga mi tilbake. Igjen. Fungerte så fint på den siste kampen min i går kveld, men nå er det helt for jævlig igjen. Det har noe å gjøre med farmer i min opplevelse. Og hvor høy population du har. Spillet virker å flyte fint her, så langt, dog kjørte litt med Fraps for å se hva FPSen viser, og den ligger på 60, men sånn i ny og ned helt uten videre begynner den å hoppe litt mellom 40-50, dette er forøvrig ikke noe jeg merker, men det virker som det er et eller annet rart. Får se om spillet blir noe "tregere" jo lengre jeg spiller. Du har ingenting å klage på, når jeg starter et spill ligger jeg på 30-40 fps, når jeg er oppe i 50 population ligger jeg under 15 fps... Laveste hittil har vært 3 fps :nei2: Hvordan klarer man å fucke opp noe så enkelt :wallbash: :wallbash: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 For meg hakker det selv uten farms eller spes høy pop. 5 folk som hogger ved, instalag. 5 folk som gjør forskjellige ting, instalag. En gal ape som springer rundt og kverker briter, instalag. Alt-tab ut av spillet for å sjekke noe, instalag. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Ingen som har peiling på om det er mulig å få låst musepekeren til skjermen spillet er på? Med to skjermer så hopper musepekeren over på skjerm nummer to når jeg drar til ene siden. Edit: Virker som spillet bare blir mer og mer laggete etter jo lengre man spiller, vært nedom 22 fps, og det merkes at spillet går betydelig saktere, dog plutselig kan den sprette opp til 60 FPS igjen. Endret 6. april 2013 av Nitrius Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) I singleplayer har jeg under 20 en god stund, whaat. Blir mye verre over tid, meh. Endret 6. april 2013 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Haha, standard vansklighets grad i standard map er vist for lett, jeg spilte en time, men kunne vist ha kunst fienden etter 20 min. Jeg hadde liksom 60 villagers mens fienden hadde 13 og 11 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ingen som har peiling på om det er mulig å få låst musepekeren til skjermen spillet er på? Med to skjermer så hopper musepekeren over på skjerm nummer to når jeg drar til ene siden. Edit: Virker som spillet bare blir mer og mer laggete etter jo lengre man spiller, vært nedom 22 fps, og det merkes at spillet går betydelig saktere, dog plutselig kan den sprette opp til 60 FPS igjen. Du kan prøve dette: http://www.freewaregenius.com/7-free-dual-monitor-programs-and-resources-that-you-should-know-about/#dualdisplaymousemanager Har ikke prøvd det selv, men jeg har brukt Ultramon til akkurat dette da jeg brukte to skjermer. Men det koster...penger... Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Noen som ville spille på lag med meg og bli med meg på mumble? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 jeg hadde tenkt og kjøpe dette spillet på grunn av nostalgia, men ser så mye klager om multiplayer (som er det eneste jeg blir og spille) at jeg dropper det. Skal kjøpe det senere, når multiplayer patch kommer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Spillet har holdt seg utrolig godt, spillet er utrolig gøy og bra, og da tenker jeg ikke med nostalgiske øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå