Gå til innhold

Diskusjon rundt Age Of Empires 2 HD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

problemer med at spillet går ut av sync online, greit om man spiller med venner, for da kan man bare restore, men mot randomns er det ikke så mye å få gjort med det, så frem til den buggen er fikset blir det nok ikke veldig hensiksmessig med online game mot randoms

Lenke til kommentar

Nettop spillt de to første brettene av Saladin campaign, må si jeg ble positivt overrasket egentlig :) Opplevde ingen problemer med spillet, oppløsningen ble riktig og jeg synes den visuelle oppdateringen var vel verdt pengene.

Lenke til kommentar

Har fungert knirkefritt her også. Ikkje testa online endå, men kosa meg med litt campaign og ein standard game. Det som overraska meg mest var introen :p Den hadde eg nesten gløymt helt! Den har ikkje vore der på diverse shady LAN-versjonar av spelet vi har brukt dei siste åra.

Lenke til kommentar

Spillet virker å flyte fint her, så langt, dog kjørte litt med Fraps for å se hva FPSen viser, og den ligger på 60, men sånn i ny og ned helt uten videre begynner den å hoppe litt mellom 40-50, dette er forøvrig ikke noe jeg merker, men det virker som det er et eller annet rart. Får se om spillet blir noe "tregere" jo lengre jeg spiller.

Lenke til kommentar

Ja, det er alltid like irriterende med campaigns. :p

Forøvrig er hakkinga mi tilbake. Igjen. Fungerte så fint på den siste kampen min i går kveld, men nå er det helt for jævlig igjen.

Det har noe å gjøre med farmer i min opplevelse. Og hvor høy population du har.

Spillet virker å flyte fint her, så langt, dog kjørte litt med Fraps for å se hva FPSen viser, og den ligger på 60, men sånn i ny og ned helt uten videre begynner den å hoppe litt mellom 40-50, dette er forøvrig ikke noe jeg merker, men det virker som det er et eller annet rart. Får se om spillet blir noe "tregere" jo lengre jeg spiller.

Du har ingenting å klage på, når jeg starter et spill ligger jeg på 30-40 fps, når jeg er oppe i 50 population ligger jeg under 15 fps... Laveste hittil har vært 3 fps :nei2:

Hvordan klarer man å fucke opp noe så enkelt :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Lenke til kommentar

Ingen som har peiling på om det er mulig å få låst musepekeren til skjermen spillet er på? Med to skjermer så hopper musepekeren over på skjerm nummer to når jeg drar til ene siden.

Edit: Virker som spillet bare blir mer og mer laggete etter jo lengre man spiller, vært nedom 22 fps, og det merkes at spillet går betydelig saktere, dog plutselig kan den sprette opp til 60 FPS igjen.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Ingen som har peiling på om det er mulig å få låst musepekeren til skjermen spillet er på? Med to skjermer så hopper musepekeren over på skjerm nummer to når jeg drar til ene siden.

Edit: Virker som spillet bare blir mer og mer laggete etter jo lengre man spiller, vært nedom 22 fps, og det merkes at spillet går betydelig saktere, dog plutselig kan den sprette opp til 60 FPS igjen.

Du kan prøve dette: http://www.freewaregenius.com/7-free-dual-monitor-programs-and-resources-that-you-should-know-about/#dualdisplaymousemanager

Har ikke prøvd det selv, men jeg har brukt Ultramon til akkurat dette da jeg brukte to skjermer. Men det koster...penger... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...