Loddo Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvor har dere kjøpt spillet? På steam så kommer det ut den 9. April.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 På Steam. Hvis du forhåndsbestilte, kom det i dag klokken syv. Ser det er flere rundt om i verden som også sliter med denne hakkinga. Irriterende. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvor har dere kjøpt spillet? På steam så kommer det ut den 9. April.. Alle har kjøpt det på Steam, men de (vi) som har forhåndsbestilt det fikk tilgang fra i dag av. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Vi har kjøpt det på Steam (det er ikke til salgs noen andre steder). Hvis man forhåndsbestilte det så fikk man tilgang i dag, som en slags bonus Vet ikke om det fremdeles gjelder hvis man kjøper det nå. På Steam. Hvis du forhåndsbestilte, kom det i dag klokken syv. Ser det er flere rundt om i verden som også sliter med denne hakkinga. Irriterende. Du har nyeste driver til skjermkort innstallert, eller? Ikke at det skulle ha noe å si på et så "simpelt" spill, men alikevel. Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Vi har kjøpt det på Steam (det er ikke til salgs noen andre steder). Hvis man forhåndsbestilte det så fikk man tilgang i dag, som en slags bonus Vet ikke om det fremdeles gjelder hvis man kjøper det nå. Så Steam er eneste utsalgssted, release er 9. april, men alle som forhåndbestiller (altså før 9. april) får "tilgang" i dag. Det betyr vel at release er i dag... Lenke til kommentar
Loddo Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Da får jeg forhåndsbestille det og krysse fingrene, kan ikke vente lengre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Vi har kjøpt det på Steam (det er ikke til salgs noen andre steder). Hvis man forhåndsbestilte det så fikk man tilgang i dag, som en slags bonus Vet ikke om det fremdeles gjelder hvis man kjøper det nå. Du har nyeste driver til skjermkort innstallert, eller? Ikke at det skulle ha noe å si på et så "simpelt" spill, men alikevel. Alt oppdatert. Hakker likevel. Hvis man ser på steam-forumet til AoE2HD så ser man at det er en del bugs, men jeg regner med at det fikses ila. de neste dagene frem mot release. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 hmm, mangler bare en god oppdatering av orginale empire earth nå Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Alt oppdatert. Hakker likevel. Hvis man ser på steam-forumet til AoE2HD så ser man at det er en del bugs, men jeg regner med at det fikses ila. de neste dagene frem mot release. Spillet er enkelttrådet, og av en eller annen grunn virker det som om 70 enheter er nok til å senke en 2600k @ 4.8GHz til 10 fps. Jeg grøsser med tanken på at det nå er maks 500 enheter per spiller. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvor går jeg for å fikse oppløsning, eventuelt multi monitor support. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvor går jeg for å fikse oppløsning, eventuelt multi monitor support. Oppløsningen stiller seg selv når du kommer inn i selve spillet. Trykk ALT+SHIFT+X for å maksimere over alle skjermene dine Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Til andre som sliter med lav framerate: Gå på Compatibility-fanen for "AoK HD.exe" Huk av "Disable display scaling on high DPI settings" Dette fikset problemene mine. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Oppløsningen stiller seg selv når du kommer inn i selve spillet. Trykk ALT+SHIFT+X for å maksimere over alle skjermene dine Funker ikke for meg, min andre skjerm bare står still, hvis jeg tar musa for langt til venstre går den til min andre skjerm Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg mente Alt+shift+enter Skrev feil Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Noen måte å "zoome" inn på, enhetene er jo en mil unna virker det som? Ser også at "Technology Tree" er strekt og går utenfor skjermen. Endret 5. april 2013 av malmern Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Faen, jeg må skaffe meg en tredje skjerm, 2 skjermer er ikke helt praktisk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Til andre som sliter med lav framerate: Gå på Compatibility-fanen for "AoK HD.exe" Huk av "Disable display scaling on high DPI settings" Dette fikset problemene mine. Takk, fungerte utmerket! e: Spoke too soon. Endret 5. april 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Faen, jeg må skaffe meg en tredje skjerm, 2 skjermer er ikke helt praktisk Det fant jeg fort ut også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Fiksa hakkinga mi ved å legge til -dxlevel80 i launch options. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå