aBadMan Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Nice Edit: Tok ikke akkurat lang tid hehe, men skjønner jo hvorfor.^^ bare uvant. Endret 4. april 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Da ble det et kjøp. Mange år siden sist, men hadde det utrolig kult med spillet i sin tid, og denne re-releasen med integrasjon i Steam og andre forbedringer gir nok spillet nytt liv igjen tenker jeg. Spent på eventuelle custom maps/mods, var et custom map jeg spilte en god del online, dog husker ikke navnet på det, hadde uansett vært utrolig artig om den var mulig å finne igjen. Edit: Tror jeg nettopp kom over kartet, Castle Blood ble det kalt om jeg ikke husker helt feil, var utrolig artig online. Endret 4. april 2013 av Nitrius Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Kjøpte akkurat, gleder meg til 17.00 i morra! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 For første gang på lenge har jeg sagt nei til å bli med ut til fordel for å sitte hjemme og game. Jeg føler meg 17-18 igjen. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 19 Buuuh, jeg som satte av tid til å spille på den tiden... Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) http://www.timeandda...s+II+HD+Release Endret 5. april 2013 av Potethode 2 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Oh boy, oh boy! Lenge sidan eg har vore så glad for å pre-loade noko som helst Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 1GB pre-load størrelse lover bra for sprite-oppløsningen syns jeg Så lenge sprite-oppløsningen er doblet og de ikke har gjort noen balanseringsendringer blir jeg fornøyd, ser frem til å knuse folk med bysanterne igjen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Så lenge sprite-oppløsningen er doblet (...) Er dette blitt bekreftet? Mitt inntrykk fra screenshots er at sprite-oppløsningen er den samme. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Min Pre-load var rundt 130MB bare Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Er dette blitt bekreftet? Mitt inntrykk fra screenshots er at sprite-oppløsningen er den samme. Sammenlign skjermbilder fra Steam med originalen, så ser du at de har blitt oppskalert. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Sammenlign skjermbilder fra Steam med originalen, så ser du at de har blitt oppskalert. Bildet under er tatt direkte fra steam, bildet som er lagt oppå tok jeg nå nettopp fra originalen. Det ser ganske likt ut i mine øyne. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Bildet under er tatt direkte fra steam, bildet som er lagt oppå tok jeg nå nettopp fra originalen. Det ser ganske likt ut i mine øyne. Æsj, ved første (veldig raske) øyekast virket det som det var noen form for supersampling, men jeg ser nå at det er FXAA i HD-utgaven Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Æsj, ved første (veldig raske) øyekast virket det som det var noen form for supersampling, men jeg ser nå at det er FXAA i HD-utgaven Jeg tror det bare er et resultat av den harde komprimeringen som er gjort på de offisielle bildene. På bildet under lagret jeg mitt screenshot med ganske hard komprimering. Da blir detaljene visket utover og bildet får et "mykere" preg. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Har aldri vært borti noe lignende i ettertid, så her må det kjøpes! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Kjedelige greier. Det hakker som faen når jeg spiller. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Kjedelige greier. Det hakker som faen når jeg spiller. Samme her, gameplay ligger og duver rundt 15-20 fps av en eller annen grunn, verken CPU eller GPU blir belastet noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå