Quote Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Likte alltid å spille som Chinese. De begynner med tre ekstra villagers, men -50 i ved og -200 i mat. Min taktikk når jeg spiller mot venner er å gå til angrip raskest mulig - da er villagers veldig viktig for å kunne få ressurser veldig fort. Husker jeg spilte mot to venner som ikke var særlig flinke på å bygge seg raskt opp. Innen den tid de var kommet i Feudal Age, så var jeg klar til å angripe dem. De var derimot litt "feig-smarte". Det var alltid én eller to villagers igjen som de flyttet opp til et knøttlite vann - brukte alle ressursene sine på å bygge murer og mange skip, for deretter å vente på at jeg skulle ta dem. Endret 18. mars 2013 av Quote Lenke til kommentar
06855885447 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Britons ble brukt mye, hvis det er dem med bueskyterene. En del sverdfolk fremst, bueskytere til å skade før de kom fram og katapultene bak. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Husker også hvor godt jeg likte å fylle en battering ram med pikemen for ekstra styrke, og så sende en bataljon med battering rams beskyttet av bueskyttere mot byer. Eller masseprodusering av petards. Alltid like kos. Alternativt bare bruke den "to smithereens"-koden for å få ørtogførti selvmordsbombere (kraftigere enn petards om jeg ikke husker feil). Skjønt, det "kjedeligste" med AoE for min del var alltid det å kjempe mot andre. Jeg foretrakk å mure meg inne, med tårn, gates, castles etc overalt, og så bygge opp gigantiske hærer der inne. Gradvis ta over mer og mer land med nye murer, tårn og castles. Samt bruke monks for alt de er verdt, så klart. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg foretrakk å mure meg inne når jeg spilte mot datamaskiner, men hadde en helt annen taktikk når jeg spilte mot venner. Jeg visste at de bare kom til å mure seg inne, så jeg måtte uansett være raskt ute og ta dem før de fikk opp murene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Jo jo, jeg spiller sjelden multiplayer, hovedsakelig kun campaigns og scenarios mot AI-en. Skjønt, da jeg gikk IKT hendte det nå og da at vi tok pause fra CS og BFV og fyrte opp AoE2 i stedet. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Husker vi spilte ofte "no rush" 30min, slik at alle fikk bygget opp et greit forsvar. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Husker vi spilte ofte "no rush" 30min, slik at alle fikk bygget opp et greit forsvar. Det ene lanet hadde vi "no rush" på 2 timer. Den helga forsvant i kamper på Age Of Empires 2 HD. Jeg spilte i 44 timer i strekk før jeg sovna foran pcen. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Er sånn det skal være. Hatt noen slike selv, hovedsakelig i AoE 2, men også på en tomanns i RA2. 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Husker det var noen mods eller brett som ble laget(spilte online), hvor det var om å gjøre å holde midten, også hadde man bare en enhet av gangen, og ettersom man drepte motstanderne eller holde midten lenge nok så fikk man bedre og bedre enhet, til slutt så endte man opp med Genghis Khan, mener jeg. Noen som husker noe lignende? Er litt usikker på detaljene her, men husker kartet var artig. Skulle gjerne ha funnet det igjen. Edit: Var vel noe form for king of the hill tror jeg. Endret 18. mars 2013 av Nitrius Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Husker jeg lagde en map hvor basen min var i midten, fylt av 10 wonders, med flere lag av murer, tårn, slott og bueskyttere, og lagde 7 A.I hærer med masse forskjellige units utenfor muren. Ble heftig beleiringen da x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Klassiker, men likte den bedre i AoE1 enn i AoE2. Og så de gubbene som skjøt nukes. Var vel hovedsakelig kun to smithereens jeg brukte når jeg begynte å bli lei etter 2 døgn. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 De streamer nå på: http://www.twitch.tv/ageofempires 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Da fikk jeg jammenmeg kjøpt to kopier jeg også. Èn i bursdagsgave til bruttern, og èn til meg så han skal ha noen gode å spille mot Lenke til kommentar
smekk Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=2qA_mCFmMw8 For de som ikke fikk med seg streamen i går : ) 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Ikke lenge til vi får ha store kamper i AOE II HD Bare 5 dager igjen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Evt. for de av oss som forhåndsbestilte, bare timer igjen. Nå vet jeg ikke om det kommer på slaget midnatt eller i løpet av dagen, men uansett skal jeg spille i morra etter jobb. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) I morgen klokken 19 for de som har forhåndsbestilt. Endret 4. april 2013 av TMB 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Dæven! Da er jeg en av dem, flotters! Herregud så jeg gleder meg til å spille denne perlen. Spilte dette ihvertfall 800+ timer i mine yngre dager Endret 4. april 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) I morgen klokken 19 for de som har forhåndsbestilt. Ah gledet meg til i natt jeg. Endret 4. april 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå