laowi Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Noen som fortsatt spiller regelmessig? Har selv spilt det ganske mye i det siste, men er ikke overflod av lobbyer Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg spiller det stadig vekk fremdeles. Blir kicket fra en del lobbyer fordi jeg har for høy rank. Det suger. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har ikke spilt på lenge, og startet derfor med standardrank 1600. Noe som gir motsatt problem av deg Dassen Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Noen som vet om Forgotten Empires expansion som kommer om noen dager blir å koste penger på Steam? Med tanke på den er lagd av fans og har vært fritt tilgjengelig tidligere. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Age of Empires II: Forgotten Empires As for the price: it's going to cost something, but I honestly don't know what, that's fully up to Microsoft. Liker · 9 · 25. oktober kl. 09:30 · Redigert 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Age of Empires 2 HD ble jo helt ødelagt av oppdateringer. Plutselig var det aldri folk online. Jævla dritt-spill. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Age of Empires 2 HD ble jo helt ødelagt av oppdateringer. Plutselig var det aldri folk online. Jævla dritt-spill. Sikker på at det ikke er brukerfeil fra din side? Er er masse folk online. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Har ikke vært innpå på et par måneder. Det var mye tull med serverne i forbindelse med en oppdatering, så jeg fant stort sett ikke mer enn 2-3 games i lobbyen. Om det har bedret seg nå, får jeg ta turen innom igjen... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Kjenner meg ikke igjen i det Sovehest, mange online nå. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Bare legg meg til på Steam, jeg kan ikke garantere at jeg alltid har tid å spille, men det er verdt et forsøk. amha6 Jeg pleier å ha en solid start, og rundt midt/slutt spillet så tuller jeg med multitasking xP Jeg foretrekker å spille som Byzantines. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Så helt siden jeg kjøpte DLC-en, kræsjer spillet til desktop hver gang jeg vinner en match. Om jeg taper, går alt som normalt. Noen som har peil på hva som er greia med det? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Har de byttet ut alle hotkeysene i en oppdatering? Jækla allright Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Nye hotkeys fom versjon 3.0 ja, uvant. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 75% avslag på spill og expansion på Steam nå. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Noen som vil joine en game om en times tid? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Bra med liv online om dagene! Lenke til kommentar
WOLOLO. Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Vil oppfordre de som er interresert i konkurranse-siden av Age of Empires å oppsøke www.aoczone.net og sjekke ut nyheter og diverse der. Er en norsk admin som har lagd siden og er the big boss der. Siden er hovedsiden for turneringer, nyheter og diverse. Turneringer har fortsatt prize pools opp til 20 000$ i den seneste 1v1 turneringen, som jeg også kan skryte på meg at jeg vant Er en 20 000$ Nations Cup på vei nå også, i tillegg kommer det også en 50 000$ turnering i september, så er ganske utrolig hvor bra spillet gjør det til å være så gammelt.Jeg er kjent som TheViper, en av de beste spillerne i AOC, og har en stream og på www.twitch.tv/tyrant_theviper om noen har lyst å se hvordan Age of Empires spilles på det høyeste nivået. Har opplastet en del videoer på youtube også under TheViperAOC. Har ikke vært veldig aktiv på twitch/youtube lately, men kommer tilbake sterkt med tiden.Må påpeke at mesteparten av turneringer og kompetetivt spill foregår på www.voobly.com på vanilla versjonen, og ikke på HD versjonen siden den som oftest har mange problemer for folk. På Voobly spiller vi med en community lagd patch kalt Userpatch, med bug fixes og oppgraderinger som har tatt spillet til nye dimensjoner, inkludert muligheten for selv 4v4 games å ha unlimited med spectators.Her er en link til Help Centeret til Voobly for å komme i gang der for de som er interresert: http://www.voobly.com/pages/view/1/Help-CenterOm du har lyst å se på live streamede events, så sjekk aoczone og sjekk event kalenderen til høyre på forsiden, den er alltid oppdatert med hvilken event det er, tid, dag og hvilken stream gamesa blir castet på.HD-versjonen er kanskje bedre for casual spillere, men om du har litt mer ambisjoner og lyst til å forbedre deg, så kom gjerne over til Voobly og prøv deg ut der. Er lobbyer med looken til gamle Zonen, så du får litt nostalgia der og 2 Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Kult! Visste ikke at AoE har et så stort kompetitivt community. Skal se noen VoD's når jeg kommer hjem i dag Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Skjønner nesten ikke at det er mulig å spille dette "seriøst". Det er alltid ekstrem forsinkelse på kommandoer i forhold til alle andre strategi-spill. I tillegg er AI på units man styrer ofte helt bak mål - 4 units re-grouper før de angriper om du ikke gir dem kommandoen en og en osv. Når det er sagt, til casual er det fortsatt en vinner for min del. Spiller custom-"newb" games et par ganger i uken. CBA, Random blood (av en eller annen grunn omdøpt til CBA Random), CBA Hero osv. Lenke til kommentar
Eirik554 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Artig at du er norsk Viper! Jeg lasta ned og spilte AOE2 masse i november/desember på steam. Begynte å kikke på youtube og en del bra matcher der, kjenner deg igjen derfra. Sykt at det er så høye prizepools i det gamle spillet enda! Enig med sovehest at det er altfor mye delay å spille "bra" online. Jeg husker første gang jeg spilte på steam å tenkte "OMG dette suger jo hardt", men du vender deg til det, og faktisk er spillet (gameplayet) så bra at det fortsatt er gøy å spille selv med 2 sekunders delay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå