ekwathne Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Har det blitt noe mer stabilt etter det ble "released" igår? Lagg osv. Så det hele tatt går an å spille.. Etter jeg reinstallerte spillet har det som Rusher sier fungert knirkefritt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Her har det vært stabilt siden det ble "released". Selv nå med en hær på 850 folk som svirrer rundt på skjermen min og ca 250 piler fra mine elite longbowmen. e: Good times. http://cloud-2.steampowered.com/ugc/848075970844140987/7D978EB480C51EAEAC079773B991DAA1FAE5D984/ Endret 11. april 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Spilte en herlig Italy-runde i går. Kjørte fast-castle taktikk ute på den lille øya mi. Sendte 2 arbeidere til store øya i midten og boomet der ute med 2 town sentere. Så 2 til. Endte med fullstendig kontroll over Italy-halvøya og fikk raskt mer poeng enn 3 av motstanderne til sammen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 http://steamcommunity.com/app/221380/discussions/0/828935672791332702/ In the last few days we have seen an incredible outpouring of interest in AOE: II HD Edition and we are thrilled to see gamers re-living some amazing experiences from the past decade. We do, however, recognize that some players are experiencing issues and we want to talk about what we’re doing to get some of these resolved. If there was any question of “are we going to put out a patch”, the answer is 100% yes. Since pre-purchase access, we’ve been working to identify some of the issues players are having – with trying to sift through all of the posts on the forum similar to drinking from a firehose. We did immediately get to work on resolving some of the compatibility issues around Windows XP and our implementation of some Steam technologies. The first build update to resolve those issues (and a few other launcher crashes people had reported) was released on Monday night. Right now the biggest questions we’re seeing is around game performance for some players such as frame rates (specifically on high end machines) and multiplayer connectivity. These issues are specifically where Hidden Path is focusing and they are working to reproduce and resolve them. One of the many challenges with old code is that some of the processes are actually dependent on the fact that older computers take a much longer amount of time to calculate information, creating potential snags all throughout the rendering pipeline. We may from time to time ask users to post or send us their system configurations / dxdiag, etc to help identify what hardware types we’ll need to reproduce and alleviate issues on. Priority #1 is to improve the performance for players reporting sluggish gameplay. At the same time we’ll also be making some adjustments to multiplayer to improve the experience there further and help identify what may be causing gameplay delays. Please be aware that this is a peer to peer game which means your multiplayer experience will depend on the quality of everyone’s connection. If 5 people in a game have 40ms pings and someone half way around the world joins with a 400ms connection, it will result in a suboptimal experience for everyone. Resolutions we make for frame rate and connectivity issues will be moved to the public as quickly as possible while we continue working on other identified problems like quick match crashes, localization bugs, and trebuchets. We will also be working on some of the game features that you have asked to be improved such as quick match game speed, mouse bounding options, regional lobby lists, and more. This is no means an exhaustive list, but we are working as fast as we can and are very much listening to what you are saying. Woop! 7 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Testet et par games nå og ikke spesielt fornøyd med ytelsen. Føles som å spille med 5 fps konstant på nettet, og jeg har veldig bra linje og pc så er ikke noe i veien her ihvertfall. Andre som opplever det? Ellers er jeg overrasket over hvor dårlige folk er, har ikke spilt noe særlig aoe2 på 10+ år og regnet med å bli eid, men har regelrett overkjørt alle jeg har spilt mot. Er det bare jeg som har vært uheldig eller er nivået lavt? Klarer vel 2-3 hardest mot meg på singleplayer hvis det sier noe om nivået. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Bra gjort av dem, men jeg syns det er litt trist at velfungerende spill ikke er standaren i spillmarkedet, de første kundene er ikke = Alpha/beta testers av ytelse. Lurer på om de kommer til å gjøre global rank verdt noe? De burde gjøre at all multiplayer kamper utenom random match er non ranked. Syns forsatt det er rart at jeg lagger mer på SP enn MP (som er akseptabelt at the moment). Kanskje fordi game speed er på normal? Edit: Jeg kunne visst sette game speed på fast, og da gikk alt smertefritt Endret 13. april 2013 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Bra gjort av dem, men jeg syns det er litt trist at velfungerende spill ikke er standaren i spillmarkedet, de første kundene er ikke = Alpha/beta testers av ytelse. Nå er nok ikke økonomien til disse indie-utviklerne stor nok til å gjennomføre langsiktige betatester. Skjønne det er fristende å få gitt ut spillet ASAP. Når det er sagt så er jeg enig med deg til en viss grad. Hva et unnskyldningen til EA for å slippe Betafield 3 f.eks? Enig forøvrig om at nivået er lavt. Spilte 4v1 på Oasis-kart, og kjørte over 2 av dem i Castle-age og de siste to i Imperial-age, tross de hadde voice com og en som spectatet meg. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Noen her som spiller online eller? Mener å anse meg selv som ganske god, men er lenge siden jeg spilte. Hadde vært artig å teste ut! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Kan man ikke stille på oppløsningen? Hvor isåfall? Kan ikke finne det noen steder Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Nå er nok ikke økonomien til disse indie-utviklerne stor nok til å gjennomføre langsiktige betatester. Skjønne det er fristende å få gitt ut spillet ASAP. Når det er sagt så er jeg enig med deg til en viss grad. Hva et unnskyldningen til EA for å slippe Betafield 3 f.eks? Enig forøvrig om at nivået er lavt. Spilte 4v1 på Oasis-kart, og kjørte over 2 av dem i Castle-age og de siste to i Imperial-age, tross de hadde voice com og en som spectatet meg. Ahh, var ikke klar over at det var indie utviklere, trodde microsoft sto bak dette, faktisk. Nivået er helt ålreit, har bare møtt på 2 stk som har skameid meg, de nekter å dele hemmeligheten sin x) Kan man ikke stille på oppløsningen? Hvor isåfall? Kan ikke finne det noen steder Automtatisk stilt til maks. Trykk alt+shift+enter to ganger for å maksimere bildet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Vel, Hidden Path består vel delvis av gamle folk fra Ensemble Studios og de samarbeider jo med M$, gjør de ikke? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Regner med de sammarbeider med MS, dem kunne nok ikke bare re-utgitt spillet på steam OG tatt penger for det om ikke opphavsrettinnhaverne (ms) hadde vert involvert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 http://www.awkwardzombie.com/index.php?page=0&comic=041513 Ahahaha! 4 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Det er så irriterende å tape en match, også ser man på recorded game etterpå uten "Fog of war" og ser at dersom man hadde rushet gjennom et annet sted, hadde man lett vunnet. Jeg må gro litt større baller når det kommer til AoE2HD ass. Og bli flinkere til å bruke scouts. Endret 16. april 2013 av Dassen Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Det er så irriterende å tape en match, også ser man på recorded game etterpå uten "Fog of war" og ser at dersom man hadde rushet gjennom et annet sted, hadde man lett vunnet. Jeg må gro litt større baller når det kommer til AoE2HD ass. Og bli flinkere til å bruke scouts. Jeg legger merke til at rushing i Age of Empiries er betydelig vanskeligere å stoppe enn Starcraft f.eks. Det er altfor mange plasser å gjemme seg. En populær strategy som jeg møter er at motstanderen lager en archery range og barrackes utenfor basen til motstanderen, lager 6-7stk av hver, deretter tar med 2 villagers og lager to tårn i basen din, mens units beskytter den. Det er en veldig dyrt investinger å ha mer enn en scout, og det er veldig lett å unngå rush basen Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Reinstall fiksa laggen her. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Kan man spille gamle scenarios på spillet? AA, SS, CBA, HF osv? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg har aldri vært en som bruker "rush" taktikken, jeg liker å ta meg tid på å bygge opp en village osv. Derfor spiller jeg nesten aldri slike spill online... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Man blir ganske for offer for rush om man ikke har noe militære før castle. Er det noen som vet hvordan man deler Recorded games? Er det bare å finne savefilen og sende den til en mottaker som putter den i riktig undermappe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå