Bruker-104685 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Age Of Empires 2 HD "According to Microsoft, Age of Empires II HD Edition has been remastered for high-resolution displays at 1080p. It also includes an "enhanced visual engine" sporting improved textures for terrain, water and fire, and ambient lighting effects. Steamworks features for Age of Empires II HD Edition include achievements, leaderboards, matchmaking, and cloud support. In addition, gamers can share user created content through the Steam Workshop." Dette er mitt favoritt RTS gjennom tidene. Husker jeg var på LAN konstant å spillte dette med venner, i ruset og ikke ruset tilstander. Var helt ville opplevelser jeg fikk med dette spillet! Det er også flott dem tar dette til Steam, mye enklere å finne folk til multiplayer. Denne HD remaken kommer om ikke så lenge, 5 April får man adgang om man har forhåndskjøpt det. Skal dere skaffe dette? Diskuter ivei Endret 18. mars 2013 av iToMaN 3 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ooooo herlig! Skaffes nok nærmere lansering. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hehe, er ikke mange dagene side jeg og et par kompiser fyrte opp AoE2 og linket via Hamachi. Dette blir kjøp! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Great! Spiller det fremdeles nå og da. Utrolig artig å spille mot venner. Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Koster 125 kr (17 euro), og om man forhåndsbestiller får man tilgang 5. april ifølge Gamespot. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Eneste som ikke har kommet frem på min Steam er faktisk jeg har kjøpt det. Kommer vel nok etterhvert. 125kr for en klassiker er absolutt ingenting! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Endelig kan jeg spille mot andre spillere Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Støtter dette bare oppløsning opp til 1080p? Ingen kjærlighet for oss med større skjerm Men, blir nok å kjøpe uansett. Dette er uten tvil min favoritt gjennom tidene. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ser jo nesten helt likt ut... Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Not to worry, there is plenty more information coming over the next weeks. We didn't want to overload with information on the first day Vet ikke helt om man skal tolke det bra eller dårlig. Med Microsofts "fantastiske" ideer fra AoE3 of AoEO, så skal de vel klare å ødelegge dette her og. Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hvorfor bruke penger på dette når man kan få mer innhold og HD med Forgotten Empires mod? http://www.moddb.com/mods/forgotten-empires/features/features-of-age-of-empires-ii-forgotten-empires 1 Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Tid mellom sett trailer og kjøpt på Steam: Ca. 0.8 sekunder. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Støtter dette bare oppløsning opp til 1080p? Ingen kjærlighet for oss med større skjerm Står jo "Multiminitor support" eller noe sånt? Da går jeg ut ifra at man kan ha høyere enn 1920x1080 oppløsning ;p Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hvorfor bruke penger på dette når man kan få mer innhold og HD med Forgotten Empires mod? http://www.moddb.com...rgotten-empires Steamworks 2 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hvorfor bruke penger på dette når man kan få mer innhold og HD med Forgotten Empires mod? http://www.moddb.com...rgotten-empires De som lager spill som går ned i historiebøkene fortjener ekstra støtte. Jeg vil vel heller ikke ha noe "nytt" Age of Empires 2. 3 Lenke til kommentar
tarko Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 detta blir digg:) husker jeg nerda dette som bare faen når jeg var mindre. hotseat i naboens kjeller <3 blir preorder ASAP:) Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Et spill jeg har brukt massevis av tid på, såklart må jeg skaffe meg dette! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 JAY! AoE II! Denne tråden burde bumpes ofte! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hva er favoritt landet deres da? Selv digger jeg vikinger og japan, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå