Mad86 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hei Jeg lurte på hvilke nye smart telefoner har støtte for å ha 2 sim kort. Altså jeg vil kunne motta sms og telefoni på begge, men jeg velger hvilket sim kort jeg skal bruke får å sende eller ringe noen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Hva er kravene til smart-telefonen da? 4" skjerm eller mindre? Rask prosessor? Osv osv. Ellers så er de beste smarttelefone, som støtter dual sim, Samsung Galaxy S Duos, HTC Desire V og Sony Xperia tipo dual. Kan også nevne at du nå får Galaxy S III med dual sim (kun fra Kina for øyeblikket da). Endret 7. mars 2013 av Lami Lenke til kommentar
hi9htech Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Zopo mobiler har også dual sim og har også topp spesifikasjoner. Full HD oppløsning, 13 mp kamera, 4 kjerne prosessor, 1 eller 2 gb ram og 16-32 mb lagring. Hadde ikke hørt om merket før en kompis av meg kjøpte den fra http://multie.no en nettbutikk her i norge og han er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/LGE455BLACK/lg-optimus-l5-ii-dual-sim-smarttelefon-sort Lenke til kommentar
hi9htech Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/LGE455BLACK/lg-optimus-l5-ii-dual-sim-smarttelefon-sort Ikke akkurat spesifiksjoner på topp, skal jeg ha ny mobil må det være noe som er brukbart i dagens marked, Zopo er i en helt annen klasse enn LG telefonen. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Det er nettopp lansert et nytt merke kalt Kazam. De har støtte for Dual-sim på alle sine modeller. Christian Endret 10. november 2013 av ilPrincipino Lenke til kommentar
hi9htech Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Det er nettopp lansert et nytt merke kalt Kazam. De har støtte Dual-sim på alle sine modeller. Christian Det leste jeg om, virker som helt greie mobiler men det var ikke akkurat topp spesifikasjoner på de heller. Zopo moblien til kompisen er i en annen klasse når det gjelder spec, på høyde med dagens toppmodeller fra de kjente merkene. Men det kommer jo helt ann på hva slags krav man har til mobilen selv da Lenke til kommentar
anhuva Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Eller HTC One som kommer i dual-SIM utgave nå i november. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Det leste jeg om, virker som helt greie mobiler men det var ikke akkurat topp spesifikasjoner på de heller. Zopo moblien til kompisen er i en annen klasse når det gjelder spec, på høyde med dagens toppmodeller fra de kjente merkene. Men det kommer jo helt ann på hva slags krav man har til mobilen selv da Jeg lurer selv på en Zopo 980, som du sier er det mye bra med den. Likevel har den "asia-frekvenser" så 4G er i hvertfall utelukket. Norge har vel stort sett samme bånd som ellers i Europa og har sett at den i hvertfall klarer 3G noen steder i Europa. Om det er helt overlapp på 3G-frekvenser med Zopo og Norge er i hvertfall usikkert. Utifra spek ser det heller tvilsomt ut. Hadde den greid 3G helt fint i Norge, synes jeg det er en topp telefon. Ellers er det klart for data blir det mye brukt Wifi og da spiller ikke datahastighet over mobilnettet noen rolle. Lenke til kommentar
hi9htech Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg lurer selv på en Zopo 980, som du sier er det mye bra med den. Likevel har den "asia-frekvenser" så 4G er i hvertfall utelukket. Norge har vel stort sett samme bånd som ellers i Europa og har sett at den i hvertfall klarer 3G noen steder i Europa. Om det er helt overlapp på 3G-frekvenser med Zopo og Norge er i hvertfall usikkert. Utifra spek ser det heller tvilsomt ut. Hadde den greid 3G helt fint i Norge, synes jeg det er en topp telefon. Ellers er det klart for data blir det mye brukt Wifi og da spiller ikke datahastighet over mobilnettet noen rolle. Han har ikke hatt noe problemer med 3G her i Norge så lenge han har hatt Zopo ZP990 men 4G vil nok ikke fungere som du sier. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 HTC One er lansert nå med dual sim. Go for it! Lenke til kommentar
Superkløne Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hei, Jeg trenger en mobil med to simkort, en til jobb og en til privat. Har sett litt på Zopo C3. MEN jeg trenger at begge sim er aktive samtidig, slik at jeg kan motta samtaler/ sms enten folk ringer meg privat eller på jobb . Er det mulig eller kan kun ett sim være aktivt av gangen? Takk til dere som har peiling for svar:-) Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Ikke glem Lenovo De har en del mobiler til slags med plass til 2 sim. Specs er ikke aller verst heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå