Cooky Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Jeg har et belte som jeg tror er av hovedsakelig polyester, kanskje litt (ca. 20-30% bomull) og resten av andre/et annet stoff. Beltet ser nesten ut som å være strikket, eller lignende. Det er ikke et vanlig belte, men det er grå/svart og blitt kjøpt på en vanlig klesbutikk butikk. Kan jeg vaske dette i vaskemaskinen? Hvilken temperatur og program? Endret 7. mars 2013 av Cooky Lenke til kommentar
Flying Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 30graders håndvaskprogram og absolutt ingen sentrifungering! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Hadde slengt det med resten av klesvasken på 40 graders hurtigprogram men droppet sentrifugeringen. Endret 8. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 sentrifungering! Hva er "sentrifungering"? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Sleng i en bøtte med vann og litt såpe, la det trekke i 10-15 minutter og heng det til tørk. Burde holde, kjedelig å ødelegge en vaskemaskin med en beltespenne som løper løpsk. Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 kjedelig å ødelegge en vaskemaskin med en beltespenne som løper løpsk. En vaskemaskin tar vel ikke skade av en liten tynn beltespenne? Lenke til kommentar
Flying Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hva er "sentrifungering"? Du kan spørre din foresatte om å låne en ordbok og slå opp under "s" for "skrivefeil" En vaskemaskin tar vel ikke skade av en liten tynn beltespenne? Den kan slå bulker i trommelen og lage skader på tøyet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå