Kurt Lekanger Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Gir full tilgang til telefonen, selv om du har passord. Stort sikkerhetshull på Samsung Galaxy S III Lenke til kommentar
Varizio. Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Du får ofte full tilgang når du har passordet til enheten du skal logge innpå, rart med det der. (Fin undertittel) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Eyy! Det er bildet fra coveret til infosec boka mi Såklart i bedre oppløsning. Lenke til kommentar
MariusKarlsen Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Dette fungerer på min note 2 også! men jeg har funnet en løsning: sett på ''Med strykelås'' i skjermlås innstillingene, da vil ingen kunne gjøre dette mer Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 huff da.... det var pinlig.. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Får ikke dette til å funke på min SIII, det står "så raskt Av/på-knappen", hvor raskt da, skal jeg rekke å se hjem-skjermen, eller snakker vi med en eneste gang etter at jeg har trykket på hjem-knappen? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Får det heller ikke til på min S3. Den kjører custom. Prøvd det flere ganger, men ser ikke ut som det funker her Lenke til kommentar
uze Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Får det heller ikke til på min S3. Den kjører custom. Prøvd det flere ganger, men ser ikke ut som det funker her Med custom så antar jeg at du mener custom ROM? Sannsynligvis så ligger feilen hos TouchWiz. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Får det heller ikke til på min S3. Den kjører custom. Prøvd det flere ganger, men ser ikke ut som det funker herMed custom så antar jeg at du mener custom ROM? Sannsynligvis så ligger feilen hos TouchWiz. jepp... tipper det at feilen ligger i TW siden jeg er av den typen som ikke bruker den . Samsung fikser nok det i en senere oppdatering Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg har prøvd flere ganger på min s3. Funker ikke. Jeg kommer bare inn i ett halvt sekund. Har prøvd forskjellige metoder. 1 Lenke til kommentar
Landlubber Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg har prøvd flere ganger på min s3. Funker ikke. Jeg kommer bare inn i ett halvt sekund. Har prøvd forskjellige metoder. MEN FOR FAEN DA FREDRIK Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg har prøvd flere ganger på min s3. Funker ikke. Jeg kommer bare inn i ett halvt sekund. Har prøvd forskjellige metoder.MEN FOR FAEN DA FREDRIK Fredrik? Lenke til kommentar
KapteinFredrik Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) MEN FOR FAEN DA FREDRIK hva er det du surrer med nå da ? Endret 7. mars 2013 av KapteinFredrik Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Får det ikke til å fungere til galaxy s3 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har S3, vet at jeg får det til får jeg er inne i 0,5 sekunder, men så kommer låseskjermen opp igjen. Ingenting custom noe som helt untatt instillinger og wigdets Har heller ikke på den strykelås greia. Så gjelder ikke alle Lenke til kommentar
GA Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Dette gjelder definitivt ikke alle S3er! Jeg sitter med 2stk her, begge med Stock 4.1.2. og kodelås. På den ene så fungerer dette trikset nesten hver gang, på den andre så fungerer det ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Funket på min, på andre forsøk kom jeg gjennom... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Ikke nubbsjans på min S3 med stock 4.1.2. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Jeg klarer ikke å gjenskape dette på min Note 2 når jeg har aktivert "Lås øyeblikkelig med strømtast" i vertfall. Edit: Jeg kom til hjemskjerm i et mikrosekund, men fikk ikke åpnet noen apps. Ser ikke akkurat trusselen med det. Endret 8. mars 2013 av Shocktrauma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg