Kl4tt3n Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Hei, registrerte en ny bruker for å poste denne posten. Etter jeg klikka på et innlegg fra Diskusjon.no sin Facebook-bruker, mister jeg all form for skin og design på forumet. Dette skjer kun når jeg er innlogget, så jeg antar profilen min på en eller annen måte har valgt et veldig basic, type bildeløst skin. Mister ekstremt mye funksjonalitet og det hjelper i alle fall ikke å klikke på "endre forumutseende", da det ikke popper opp noe meny. På denne kontoen og når jeg er logget ut ser forumet helt normalt ut, men når jeg logger inn på min originalkonto (Calath, tror jeg originalnavnet dens er, visningsnavn Klatt3n) så ser det slik ut: Hva har jeg gjort? Hvordan fikser jeg det? Edit: Utseendemessig var forumet helt ok på originalbrukeren min når jeg la meg i går natt, og var slik ved første åpning i dag. Er også litt usikker på om denne skal til tracker eller her, ettersom det mest sannsynlig er et eller annet valg på profilen som har blitt aktivert. :/ Endret 7. mars 2013 av Kl4tt3n Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Nå er det tilbake som normalt. Uten at jeg har gjort noe som helst. Både på Firefox og i Chrome. Merkelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå