Gå til innhold

Xbox konsoller linka opp

Anbefalte innlegg

Hei, Har 4 tver hjemme og tenke å sette opp en gaming kveld, Har også 4 xboxer, men kun den ene er på live ( Gold live )

Så jeg tenker, det er noen spill som det ikke går an å spille 4 player på feks. Halo ODST, kun 2 players - firefight men der står det at man KAN linke xboxen sammen via en eller annen kabel hvis ikke trådløst?

Så hvordan gjør jeg det for det første?

Trenger alle xboxen en gold konto?

Trenger jeg kabel/usb eller trådløst?

Og jeg vil ikke spille 4 personer på 1 skjerm, blir helt loka når alle skal screencheate

Jeg har 4 tv-er

jeg har 4 xboxer

Hva mangler jeg får at de skal linke opp mot hverandre uten at alle boksen trenger live.

Endret av slowmoris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de kobles sammen via ruteren. ikke kabler imellom dem.

så trykker du system link inni spillet, så skal det vel gå greit. Den vil da søke på nettverket etter andre xboxer

Men nå har bare 2 av xboxen trådløst og de 2 andre har kabel. Hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar

Will do, blir ikke før seinere men. Men jeg leste også at jeg kun trenger 2 xboxer? og 2 tver.

Som som Halo3 kan ha opp til 16 xboxer og hver xbox kan ha ha 4 spillere på en. så 2 xbox og 2 tver vil også funke med link?

2 tver og 2 xboxer begger trådkøst - inn i game, finne xboxene som dukker opp og koble til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...