Treasure Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Fordi flertallet da får ett inntrykk over hvor stor det er 400mm f/2.8 + 2x III extender var optikken om jeg ikke husker feil, kanskje verdt å få med? Flertallet av mobilbrukere eier ikke en iPhone. Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Flertallet av mobilbrukere eier ikke en iPhone. Jeg skrev jeg meldte meg utav tråden om det spørsmålet der, gå på itavisen om dere ska forsette, møkk lei nå... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg har sett større zoom. Hubble deep field En snedig detalj er jo at hverken dette bildet eller hubbles bilder er tatt med zoom i det hele tatt. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Litt reklame: http://bit.ly/Ws5Z1X 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 En snedig detalj er jo at hverken dette bildet eller hubbles bilder er tatt med zoom i det hele tatt. Tenkte på det samme. Usikker på hvordan Hubble sine bilder er tatt. Men dette er det jo bra "zoom" på, fordi oppløsningen er så ekstrem. I tillegg, når man zoomer inn, så ser det ut til å være tatt med to forskjellige kameraer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg