Korporal Kranium Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 God dag i luken! Nå sitter jeg og bokameraten min her og prøver å få igang Sim City 5, men alle serverene er så full, kan man være på forskjellige servere men fortsatt spille sammen? feks ene er på Europe west 1 og andre er på europe west 2? Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Nei, man må spille på den serveren regionen ble opprettet på! Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Nei, begge må være på den samme. Hvis dere begge starter en region i Europe West 2, men senere kobler til Europe West 1, vil du ikke finne igjen regionen du spilte på. Du må alltid koble til den samme serveren for å finne venner, og dine regioner. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Faen da. Europe West 2 står "available" på, men komme rikke inn der og West 2 står på "busy", men der må jeg vente i 18 min. Endret 7. mars 2013 av fantomena Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Tok 2 timer for begge å komme inn på samme, men nå er vi oppe å går blir fort en all nighter i leiligheten her ja! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Sykt latterlig at det skal være kø for å spille en by simulator, imho burde de hatt servere som var 2-3 ganger så kraftige. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 EA = økonomistyrt, synd spillutviklere som maxis blir ødelagt av det Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Hjelper ikke at en kommer inn, for detter du ut, er det bare å lage en kopp kaffi! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hjelper ikke at en kommer inn, for detter du ut, er det bare å lage en kopp kaffi! Det er ihvertfall dårlig gjort, de burde ha gjort det sånn at viss man detter ut har man f.eks 3-4 min. på å komme seg inn igjen, en slags reservasjon. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Brukte heller tiden på Arma 3 Wasteland, anbefales Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Likte du ikke Sim City Alekpowah? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Likte du ikke Sim City Alekpowah? Å jo, men kanskje ikke et sjakktrekk å kjøpe EA spill ved launch, satt 9 timer ved Diablo 3 launch også så håper det blir et par uker senere neste gang Men Maxis har gjort en god jobb, kommer til å spille det mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå