Hugol Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Får gjøre det på mandag Hvor fant du skjemaet kontakt oss? http://forsvaret.no/kontakt/Sider/kontakt.aspx Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Hei forsvaret kan virke veldig tilfeldig til tider noe det er men man må bare stå på, men aldri godta noe muntlig ha alt det de lover i skriftlig form stemplet og signert, dermed er det vanskeligere for forsvaret og nekte all kjennskap til det du sier s Endret 8. mars 2013 av Zimmerh Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Hei forsvaret kan virke veldig tilfeldig til tider noe det er men man må bare stå på, men aldri godta noe muntlig ha alt det de lover i skriftlig form stemplet og signert, dermed er det vanskeligere for forsvaret og nekte all kjennskap til det du sier s Var ikke helt sikker på om jeg forstod hva du mente der, desverre Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Ikke godta noe muntelig, få alt på papir, stempla og underskrift Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Det er jo en selvfølge. Regner med at de svarer meg på klagebrevet mitt. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 Da fikk jeg endelig svar fra forsvaret! Problemet var at jeg hadde sagt at jeg ikke kunne bevege foten 6 måneder etter operasjonen jeg hadde i foten for litt over et år siden. Hvordan jeg klarte å skrive 6 måneder forstår jeg ikke, men jeg oppererte i februar en gang og gikk på krykker med gips til påskeferien. Litt over to måneder (?). Hvordan jeg har klart å velge feil forstår jeg ikke, men kanskje jeg trodde det var snakk om uker elns. Hva mer brude jeg gjøre? Skaffer meg vel en lege attest i nærmeste fremtid som jeg sender som vedlegg til brevet mitt. Noen fler tips eller innspill? Lenke til kommentar
Greasy Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ta en telefon til fastlegen din, spør om du kan få dokumentasjon på hvilke type operasjon du har utført, rehabiliteringstiden og at du ikke har varig mèn av det. Begrunn ønsket om dokumentasjon med at du skal sende det inn til forsvaret. Mulig de også ønsker en legeerklering på dags standard, men det skal jeg ikke si sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå