Arodem Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Først ute er et mellomkapittel om en ung gutt og hans skadde fugl. Les hele saken Lenke til kommentar
Seal Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Gleder meg! Likte To the Moon, spesielt på grunn av historien. Håper de i alle fall gjøre noe for gameplayet. Er ikke veldig viktig, men kjekt at det er ikke er elendig. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 "..noe så altfor få av dagens spill er forunt"? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 "..noe så altfor få av dagens spill er forunt"? Ja? Hvor mange spill har du spilt de siste åra som har en virkelig god og følelsesladd historie? Jeg har i alle fall ikke støtt på mange. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 "..noe så altfor få av dagens spill er forunt"? Ja? Hvor mange spill har du spilt de siste åra som har en virkelig god og følelsesladd historie? Jeg har i alle fall ikke støtt på mange. Det står "noe så altfor mange av dagens spill er forunt," i artikkelen. Men nei, du har rett. Ikke så mange spill som er fantastisk godt skrevet. Spesielt om en ser på toppen av Metacritic. Men de finnes, og mye oftere enn at vi egentlig må lete utrolig nøye. Far Cry 3, Tomb Raider, Primordia, Dungeon Siege 3, Fallout: New Vegas. Ingen av dem blir gjerne omtalt i forhold til hva slags oppbygging historien har. Det stopper gjerne med "historien er bra", eller "jeg liker historien". Så om det faktisk var en lang rekke scener i spillet som var ekstremt godt skrevet, kanskje ikke bare i forhold til andre spill - så blir det gjerne ikke alltid nevnt eller beskrevet hvordan.. Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Gleder meg Det Første var utrolig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå