Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Smil da Levy! Eller kanskje han tenker "shit, nå kommer de til å kreve at jeg hjelper AVB ved å punge ut". Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kanskje spillerne har megabonuser for å vinne EL? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 De engelske kommentatorene mener Figo burde få på støvlene og komme seg utpå banen. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Alba Violet Bale aka AvB Junior Datteren til gareth Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Ser hvorfor Cambiasso ble slaktet.. Greit å hvile Dembele. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Friedel er sen på utrustingene sine.. Den siste der hadde jo Lloris møtt på midtbanen Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Perfekt bytte. Ut med Bale og Defoe nå også, de tre blir viktige på søndag. Lenke til kommentar
Cuper Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Heldigvis har vi Handanovic bak der. Dette kan fort bli så mye, mye styggere før kampen er ferdigspilt. Tottenham er et fantastisk godt og morsomt lag å se på. Jeg logger av i visshet om at dette ender med en komfortabel hjemmeseier. Takk for praten, Spurs-supportere. 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Heldigvis har vi Handanovic bak der. Dette kan fort bli så mye, mye styggere før kampen er ferdigspilt. Tottenham er et fantastisk godt og morsomt lag å se på. Jeg logger av i visshet om at dette ender med en komfortabel hjemmeseier. Takk for praten, Spurs-supportere. Godt å ha Inter-supportere til stede Defoe... Får skylde på at han vil vise seg frem. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Snakk om å ødelegge en kontring, Defoe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Holtby! Forøvrig måtte jeg le litt høyt da jeg så hvor mange som ble med frem og hvor fort. Snakk om å ødelegge en kontring, Defoe. Treg i avgjørelses-øyeblikket. Sigurdsson best så langt, fortjener å starte Søndag. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Siggy har spilt bra! Holtby-terrieren sin tur nå Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Ikke bare Bale som simulerer ihvertfall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Enkelte har sett på litt for mange clasicoer i det siste tror jeg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Få se Carroll nå så er jeg fornøyd. Hoooo det var nære. Suarez hadde satt de. Endret 7. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Herlig av gamlefar... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå