Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Omgangens beste: Dembele og Sigurdsson. Håper vi klarer å ta med oss selvtilliten og spillet til PL også. Lenke til kommentar
Cuper Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 En verden uten Pereira i Inter-drakt hadde gjort seg. Ikke er han god. Ikke er han ving. Ikke er han en fotballspiller. Ingen overdrivelse å si at Tottenham har vært det klart beste laget. 1. omgangs-syndromet slår til hos Inter nok en gang. Her er det bare å kaste innpå Palacio og Guarín. Litt høyere presisjon og mer bevegelse uten ball så er mye gjort. Tendensene er der. Og bortemål må man ha. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Ja Tottenham sin spillestil krever mye av spillerne, skal ikke se bort i fra at Inter kommer ut i et vanvittig kjør i andre omgang. Har skjedd større mirakler innen fotballen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Den engelske streamen jeg ser på fokuserer en del på at Cambiasso suger balle i gjennomkjøringa si. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Freund borte fra benken idag også? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Hvis det er tilfelle håper jeg det ikke er grunnet en splid. Lenke til kommentar
Cuper Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Palacio inn for Juan. Her skal det satses, ja. Cassano dypt med Palacio foran i banen har vært fruktbart før. Godt mulig det kun er jeg som håper det kan gjenta seg, men tro kan jo flytte fjell. Forza! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvis det er tilfelle håper jeg det ikke er grunnet en splid. Neida, sist han var borte var pga "familiære forhold" i Tyskland. Regner med det er sykdom inne i bildet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Skulle til å si "håper det", men det blir jo feil hvis det er slik ståa er. Kommer nærmere Inter nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvorfor spiller Inter i rødt egentlig? Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvorfor spiller Inter egentlig? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Sjekk det presset! Herre min hatt! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 DEN viljen for å få ballen tilbake.. Herlizh 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Må bare unngå mål i mot nå, så kan Tottenhan sende JET-laget ned til Italia. 1 Lenke til kommentar
Cuper Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Guarín for Kovacic. Kan smelle både her og der nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå