Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Er Inter ræva, eller er Spurs bare skikkelig på i dag? Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 De fleste ser vel at hjertefeiringen er steinstygg, trenger ikke dra det opp. Synd at Bale må stå over returkampen, men bra at Spurs ligger an til å ta seg videre i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Bale kan feire med å kysse panna til nyfødte spedbarn for alt jeg bryr meg, mannen skårer mål. Er Inter ræva, eller er Spurs bare skikkelig på i dag? Inter skadepreget og vi har selvtillit. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Er Inter ræva, eller er Spurs bare skikkelig på i dag? Mix av at de er dårlige og at vi ser gamle tendenser i laget. Fører ball med få touch per man. Ligger høyt og jobber godt hjem. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 men bra at Spurs ligger an til å ta seg videre i alle fall. Oioi, dette hadde jeg ikke forventet av en Arsenalsupporter på diskusjon.no. Trodde alle dere hata Tottenham og ønske de alt vondt (og omvendt)? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Han ene linjedommeren tror jeg har bommet på samtlige avgjørelser så langt. Er han øst-europeer? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Er Inter ræva, eller er Spurs bare skikkelig på i dag? Vi snakker om laget som prøvde å signere både Carew og van Nistelrooy forrige uke. You do the math. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Han ene linjedommeren tror jeg har bommet på samtlige avgjørelser så langt. Er han øst-europeer? Tyrker. Oioi, dette hadde jeg ikke forventet av en Arsenalsupporter på diskusjon.no. Trodde alle dere hata Tottenham og ønske de alt vondt (og omvendt)? Finnes folk her inne som har hørt om respekt utenfor banen. Edit: Og det er bra for PL at engelske lag gjør det bra i Europeiske turneringer. Endret 7. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Word. Dette er det verste jeg har sett av Inter noensinne, alt annet enn en trygg seier og null baklengs her er bare skuff. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Den burde Profeten sette på målet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Forventer 2-3 mål til fra Tottenham nå. Alle på Inter spiller som Obertan gjorde i dag. Imponerende dårlig. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 For en forskjell det er med Defoe tilbake, ikke så overraskende kanskje. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Inter har vært skuffende, ja.. Men de har en frustrerende lang skadeliste, og treneren har sagt at prio er Serie A.. Forventer en trygg seier Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Herlig med en så spillende stopper som Vertonghen! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg tar meg allikevel i å være ganske redd hver gang de har ballen på Tottenhams banehalvdel. Er jo ikke alltid så mange Spurs-spillere der akkurat. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Rart å tenke på at Inter for bare tre sesonger siden var et av Europas beste lag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Når de ikke setter slike så ser man hvordan de har falt.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ser ut til at jeg har grunn til å være redd, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå