Solaar Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hahaha, Bale mister neste kamp. Tenkte faktisk på det før kampen, en grei seier hvor vi holder nullen samtidig som Bale får gult og mister neste kamp er helt perfekt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Like greit han får en pause. Men var det der gult, da? Greit at det ikke er straffe men... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Tvungen pause, Bale er så perfekt at han sier fra ved å skaffe seg gult kort. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Han oppsøkte det så den er grei, tipper han fikk gult for å falle dramatisk Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Fantastisk spill!! Gylfeeeeeen!! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 SIGGY!!!!!! Defoe er frisk idag btw! Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Dette blir ingen problemer for Tottenham. Sa det på jobb i går at jeg håpte at Inter går videre siden Tottenham er sytten ganger bedre, men var skråsikker på at Tottenham kom til å greie seg veldig bra. Kjipt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Hvem er Cutman? Newcastle-supporter tror jeg? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Vertfall en som ikke har problemer med å lage kvalme i andres kamptråder. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg er glad for at Defoe er tilbake. Spurs må få bytta ut Adebade til sommeren. :< Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Vertfall en som ikke har problemer med å lage kvalme i andres kamptråder. Det er en kamptråd. Jeg må da få lov til å skrive mine meninger om lagene og spillerne som spiller, eller? 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Ny drikkelek, når Parker snurrer tar man en shot! Har vært god så langt dog. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det er en kamptråd. Jeg må da få lov til å skrive mine meninger om lagene og spillerne som spiller, eller? Det er lov å være saklig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det er en kamptråd. Jeg må da få lov til å skrive mine meninger om lagene og spillerne som spiller, eller? Du sier meninger, jeg sier forsøk på å lage kvalme. Men by all means, do continue. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Konse om kampen nå, vi spiller flott i øyeblikket! La oss nyte det og drite i Aalbu som sier Jerramein Defoo. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Åja. Unnskyld. Bale har uten tvil tidenes feteste målfeiringer. Fornøyde nå, gutter? Endret 7. mars 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Herlig tilbakevinning av Siggy, vi vinner alle andreballer føles det ut som 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå