Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Står valget mellom CL neste år og EL-seier i år, heller jeg nok mot CL neste år. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 @SpursOfficial: #THFC starting team tonight: Friedel, Walker, Vertonghen, Gallas, Assou-Ekotto, Dembele, Parker, Lennon, Sigurdsson, Bale & Defoe @SpursOfficial: #THFC subs: Lloris, Caulker, Naughton, Dawson, Livermore, Carroll & Holtby Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Our starting team tonight: Friedel, Walker, Vertonghen, Gallas, Assou-Ekotto, Dembele, Parker, Lennon, Sigurdsson, Bale & Defoe Subs: Lloris, Caulker, Naughton, Dawson, Livermore, Carroll & Holtby Dawson hviler, Dembele tilbake, Siggy får fornyet tillit, liker `e Edit: Litt for kjapp for meg der, ja Endret 7. mars 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Hadde ikke trodd jeg skulle skrive dette med tanke på i fjor, men.. Defoe <3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Skeptisk til Gallas, ellers overraskende sterkt lag. Friedel får fortsette, uten at det er noen bombe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg er oldschool, trofé foran pengefabrikken. Alltid! Vi vinner CL neste år vettu! Så tar vi The Treble 2021. Book it! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ikke mye offensiv styrke på benken … Lov å drømme SL Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ikke mye offensiv styrke på benken … Carrol jo! Og der tok jeg offisielt trådens flaueste vits. 1 Lenke til kommentar
Cuper Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Inter (4-2-3-1): Handanovic; Zanetti, Ranocchia, Chivu, Juan; Gargano, Cambiasso; Alvarez, Kovacic, Pereira; Cassano Benk: Belec, Mbaye, Jonathan, Guarín, Benassi, Pasa, Palacio Godt å se Ranocchia i startelleveren. Uhyre viktig. Skal bli spennende å se stortalentet Kovacic. Tips: 3-1. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Syntes Gallas har gjort det ganske så OK i de siste kampene han har spilt. Føler meg liksom ikke like nervøs hver gang han nærmer seg ballen iallefall Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Nå er det vel en god stund siden vi hadde offensiv slagkraft på benken desverre, men er ihvertfall noen spennende spillere der for fremtiden (Holtby, Livermore, Naughton, Carroll). Syntes Gallas har gjort det ganske så OK i de siste kampene han har spilt. Føler meg liksom ikke like nervøs hver gang han nærmer seg ballen iallefall Enig, ville vært mer skeptisk 3 måneder tilbake. Inter (4-2-3-1): Handanovic; Zanetti, Ranocchia, Chivu, Juan; Gargano, Cambiasso; Alvarez, Kovacic, Pereira; Cassano Benk: Belec, Mbaye, Jonathan, Guarín, Benassi, Pasa, Palacio Godt å se Ranocchia i startelleveren. Uhyre viktig. Skal bli spennende å se stortalentet Kovacic. Tips: 3-1. Nøyaktig hvor mange førstelags-spillere mangler dere? Endret 7. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Bale bør vel ha en ren field day mot sirkusklovnen Chivu. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Spiller ikke Chivu stopper for tiden da? Lenke til kommentar
Cuper Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Nå er det vel en god stund siden vi hadde offensiv slagkraft på benken desverre, men er ihvertfall noen spennende spillere der for fremtiden (Holtby, Livermore, Naughton, Carroll). Enig, ville vært mer skeptisk 3 måneder tilbake. Nøyaktig hvor mange førstelags-spillere mangler dere? Luca Castellazzi, Walter Samuel, Matias Silvestre, Yuto Nagatomo, Gaby Mudingayi, Joel Obi og Diego Milito er alle ute med skader. Så er det en gjeng som ikke har blitt innmeldt i EL-troppen, mens en klassespiller i Zdravko Kuzmanovic har cupsperre. Spiller ikke Chivu stopper for tiden da? Han er flyttet inn og Juan ut på backen i ett håp om å nøytralisere Lennon. All den tid det lar seg gjøre. Endret 7. mars 2013 av Cuper Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har ikke Chivu av og til noen ganske stygge taklinger? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det er jo logisk, får vi se hvordan det går, jeg er som vanlig en troende pessimist. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Luca Castellazzi, Walter Samuel, Matias Silvestre, Yuto Nagatomo, Gaby Mudingayi, Joel Obi og Diego Milito er alle ute med skader. Så er det en gjeng som ikke har blitt innmeldt i EL-troppen, mens en klassespiller i Zdravko Kuzmanovic har cupsperre. Han er flyttet inn og Juan ut på backen i ett håp om å nøytralisere Lennon. All den tid det lar seg gjøre. Voldsomt skadepreget ja.. Kampskader eller? Inter-manageren virket fullstendig klar over at Spurs-laget er utfordringen ja, ikke bare Bale. Fornuftig herremann Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Inter hadde vel hentet opp en 5-6-7 u-lags spillere for å kunne stille med litt bred tropp, mener jeg å ha lest? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Mener det var 6. Lenke til kommentar
Cuper Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Voldsomt skadepreget ja.. Kampskader eller? Inter-manageren virket fullstendig klar over at Spurs-laget er utfordringen ja, ikke bare Bale. Fornuftig herremann For det meste skader pådratt underveis i kamper, ja. Dette minner ulykksalig mye om Benítez-æraen hva skader gjelder. Mye kvalitet jevnt over i Tottenham, ja. Allikevel er det vanskelig å komme unna Bale. Får han tid og rom, ja da er det gjort. Skal forøvrig bli moro å se to så unge managere møtes til dyst. To likandes karer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå