Kha24 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hei, gidder du svare på denne? http://www.surveymonkey.com/s/NPXTVRF Det er et prosjekt i sosiologi Takk for hjelpen tar virkelig 10-20 sek Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Besvart. Er medlem, men har faktisk prøvd å melde meg ut. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Er ikke medlem, men deltar noen ganger på ordinær gudstjeneste. Hvorfor skal ikke jeg gå videre i spørreundersøkelsen? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Bare hyggelig. Er medlem, har ikke giddet å melde meg ut. Lenke til kommentar
Kha24 Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Besvart. Er medlem, men har faktisk prøvd å melde meg ut. Ikke at jeg prøver å få folk til å melde seg ut, men ta en titt på denne om du ønsker http://www.kirken.no/?event=doLink&famID=3173 Er ikke medlem, men deltar noen ganger på ordinær gudstjeneste. Hvorfor skal ikke jeg gå videre i spørreundersøkelsen? Takk for at du deltok, men det vi skal prøve å finne ut er om det er noen sammenheng med antall medlemmer i statskirken og om de faktisk går i kirken Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Fikk faktisk rabatt på den borgelige konfirmasjonen hvis jeg meldte meg ut av statskirka. Lenke til kommentar
Kha24 Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Måtte oppdatere den så det hadde vært supert om noen tar den igjen. Viktig at de som ikke er med i statskirken ikke går videre på undersøkelsen, og egentlig helst ikke starter den i hele tatt Lenke til kommentar
Kha24 Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Husk, les nøye om dere tar den Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg ble akkurat fortalt av noen klassekamerater at jeg blir automatisk medlem i statskirken for å være født i Norge. (har ikke blitt døpt) Får vel melde meg ut da.. Lenke til kommentar
Kha24 Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Stemmer det ja, se link i et tidligere innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå