samco Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Ea har blitt for store... De driter i kundene Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Har ikke lasta ned piratspill på årevis, men tror sannelig jeg kommer til å gjøre ett unntak for SC når det blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Da skal du vente en stund. Synd å si det men selve sperren for å kopiere spillet er så å si umulig å bryte. Byene du lager blir lagret online og spillet kommuniserer med servere hele tiden. Har du ikke tilgang får du ikke spille. Nå viser det seg at spillet i teorien kan kjøres offline men så lenge alt av saves er online så er det et dårlig utgangspunkt for å cracke spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Da skal du vente en stund. Synd å si det men selve sperren for å kopiere spillet er så å si umulig å bryte. Byene du lager blir lagret online og spillet kommuniserer med servere hele tiden. Har du ikke tilgang får du ikke spille. Nå viser det seg at spillet i teorien kan kjøres offline men så lenge alt av saves er online så er det et dårlig utgangspunkt for å cracke spillet. SKIDROW er av en annen oppfatning. Sitat er fra piratbukta. "This is CimCity Digital Deluxe originally from SkidRow Games (I just uploaded it here)" "This release does NOT include crack! Please wait for Skidrow to upload crack. After apllying crack game will be 100% playable." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Det var lignende med diablo 3. Folk klaget og klaget, det gikk ca. en uke før alle fikk logget inn og nytet spillet sitt 100%, alt ble glemt. Jeg er et levende eksempel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Det var lignende med diablo 3. Folk klaget og klaget, det gikk ca. en uke før alle fikk logget inn og nytet spillet sitt 100%, alt ble glemt. Jeg er et levende eksempel. Jeg er et levende eksempel på det motsatte. All min misnøye med Diablo III har holdt meg unna spillet siden kort tid etter launch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Du aner ikke hva du har gått glipp av. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Da skal du vente en stund. Synd å si det men selve sperren for å kopiere spillet er så å si umulig å bryte. Byene du lager blir lagret online og spillet kommuniserer med servere hele tiden. Har du ikke tilgang får du ikke spille. Nå viser det seg at spillet i teorien kan kjøres offline men så lenge alt av saves er online så er det et dårlig utgangspunkt for å cracke spillet. Det er vel bestandig en vei rundt. Spesielt nå som en Maxisansatt har uttalt at alt av kalkuleringer foregår lokalt og at onlinedelen stort kun sett handler om lagring, nabobyen og drm. Er det noen spill som ikke har kommet i fungerende piratversjon til nå? Lenke til kommentar
oophus Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Klarer de å lage privatservere til World of Warcraft, så trur jeg de klarer å gjøre noe lignende for SimCity også. Det hadde vært deilig å kunne spilt på en lokal server kontra å måtte te seg til de bugga serverne EA tilbyr kundene sine. LAN funksjonalitet hadde vært det beste. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg er et levende eksempel på det motsatte. All min misnøye med Diablo III har holdt meg unna spillet siden kort tid etter launch. Problemet når det gjelder å få utgivere til å lytte, er at du er i et mindretall. 6 måneder etter launch var Diablo 3 en enorm suksess. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Problemet når det gjelder å få utgivere til å lytte, er at du er i et mindretall. 6 måneder etter launch var Diablo 3 en enorm suksess. Joda, det er et problem synes jeg. Men hva kan vi gjøre, jeg kan ikke bestemme hva andre skal spille og bruke pengene sine på. Jeg kan bare påvirke med mine egne handlinger. Simcity skal jeg aldri kjøpe, samme med Aliens: CM. Ikke sjans. Heller ikke expansions som kommer til D3. Ja det er en dråpe i havet, men det kan jeg ikke gjøre noe med. Endret 14. mars 2013 av Kron Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Det er vel bestandig en vei rundt. Spesielt nå som en Maxisansatt har uttalt at alt av kalkuleringer foregår lokalt og at onlinedelen stort kun sett handler om lagring, nabobyen og drm. Er det noen spill som ikke har kommet i fungerende piratversjon til nå? Nå kom jo denne artikkelen ut i natt.Viser seg at spillet kan moddes slik at man kan spille det offline. Men mange av funksjonene i spillet blir utilgjengelige i en eventuell piratversjon, som samspillet mellom byer i regioner. Men piratene kan kanskje klare den utfordringen og. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Nå kom jo denne artikkelen ut i natt.Viser seg at spillet kan moddes slik at man kan spille det offline. Men mange av funksjonene i spillet blir utilgjengelige i en eventuell piratversjon, som samspillet mellom byer i regioner. Men piratene kan kanskje klare den utfordringen og. Tiden vil vise Men tipper det kommer en løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå