Gå til innhold

Anzhi Makhachkala - Newcastle = kampstart 18:00

Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Anzhi stiller med Eto'o, Newcastle med Ameobi.

Satser på at vi får med oss et bortemål i alle fall, for dette blir knalltøft. Newcastle ute med en del viktige spillere, enten skader eller cup-tied: Cissé, Coloccini, Krul, Gouffran, Debuchy.

Kampen starter 18:00, og sendes på C More Live.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Nå fikk du deg i alle fall en hyggelig overraskelse, HulkHaugen! Første kamp i 8-delsfinalen i dag.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

#NUFC (4-2-3-1): Elliot; Simpson, Yanga-Mbiwa, Perch, Haidara; Anita, Cabaye; Marveaux, Sissoko, Obertan; Ben Arfa.

#NUFC substitutes: Alnwick, Santon, S.Taylor, Bigirimana, Tiote, Shola Ameobi, Campbell

----------

Wow... Taylor, Santon og Shola på benken. Ben Arfa som spiss.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Liker det ikke. Ben Arfa har vært ute med skade i 3 måneder nå, og skal plutselig stresses inn på startoppstillingen? Sist de prøvde det i desember, så endte det som kjent med et enda lengre skadeavbrekk. Regner med Shola kommer inn, men det er risikabelt likevel.

Ikke misforstå, det er spennende med Ben Arfa på topp, men jeg vil ikke se han spille uten å være helt klar.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Hmm. Vet ikke hva jeg skal tro. Egentlig skulle han jo vært klar for en måned siden, så kan jo hende at de faktisk har tatt det med ro. Morsomt med Haidara da, han så veldig lovende ut mot Metalist. Ikke helt fint med Perch som midtstopper, men tror Saylor trenger en liten pause nå, og tror farten til Perch kan redde oss i dag, om han da ikke gjør noen alvorlige feil.

Lenke til kommentar

Ben Arfa har vært ute med skade i 3 måneder nå, og skal plutselig stresses inn på startoppstillingen?

Der er jeg enig.

Da jeg så at han var med i troppen så regnet jeg med at det var for ett innhopp de siste 10 eller noe i den duren.

Kan ikke se for meg at han klarer 90min, men tanken er sikkert å gi han 45 og Shola 45 kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hmm. Vet ikke hva jeg skal tro. Egentlig skulle han jo vært klar for en måned siden, så kan jo hende at de faktisk har tatt det med ro.

Ja, det er godt mulig du har rett. Haidara synes jeg gjorde en god kamp forrige runde, og blir spennende å se han i dag mot et litt bedre lag. Veldig teknisk midtbane, tror det blir mye fart i spillet i dag. Håper bare Marveaux er i form.

Da jeg så at han var med i troppen så regnet jeg med at det var for ett innhopp de siste 10 eller noe i den duren.

Kan ikke se for meg at han klarer 90min, men tanken er sikkert å gi han 45 og Shola 45 kanskje?

Tviler på at han er på i 90 minutter. Men samtidig skal egentlig ikke Shola spille på kunstgress grunnet kneet. Blir spennende å se hvordan Pardew tenker. Krysser fingrene for at alt går som det skal!

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Synes det er spennende med Ben Arfa som spiss, men jeg ville heller ønsket å se Obertan som spiss, for og være ærlig.

Tror Newcastle taper i kveld. Er faktisk ganske sikker på tap, men satser på at det ikke blir mer enn 2-1 og at Newcastle får det viktige bortemålet. Jeg gleder meg uansett som faen til denne kampen!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Synes han har vært det i de siste kampene i Premier League også.

Sissoko er for øvrig den eneste på Newcastle uten stillongs.

Willian ut. Godt for oss!

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...