falz Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Budsjett: under 500 Størelse: øreplugger helst, men vurderer også åpne hodetelefoner Bruksområde: Musikk - skal kun brukes på galaxy s3 Lydbilde: Er ikke særlig audiofil, så dette overlates til deg som vet dette bedre enn meg Tillegsinfo: Bør ha en mic, og volum+track control samt mulighet for å ta imot og avslå samtaler. Har akkurat nå de stock ørepluggene til s3. De er jeg fornøyd med, sånn lydmessig..Men de går veldig fort i stykker (fikk en ny i februar..og allerede begynt å miste lyd på en av pluggene). Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Koss headset er jo veldig bra. Jeg tror ikke du får et godt headset med både mic og volumkontroll og hele pakka Lenke til kommentar
falz Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Ja, er som sagt mest ute etter øreplugger. Har tatt en titt på A-Jays one+ og det virker som det mest fornuftige innenfor øreplugger Lenke til kommentar
itr Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Har et par med sennheiser cx 300ii, disse øreproppene er helt imponerende til den prisen de koster. disse er klart bedre en samsung øreproppene, bruker i dag cx 300ii med en galaxy s2. De har ikke mic, ikke volum kontroll og man kan ikke slå på og avslå samtaler, men om du ser etter ørepropper til å høre på musikk og ikke vil bruke mye penger så er disse perfekte. Disse proppene anbefales! 2 Lenke til kommentar
Leonarfd Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 om du kan øke budsjettet litt så er Klipch x10(1000kr med mic og play stopp knapp)de veldig gode, de er super lette og tynne. Har også veldig god lyd men mangler litt diskant og takler dårligere lydkilder bedre en veldig nøytrale iems. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Har et par med sennheiser cx 300ii, disse øreproppene er helt imponerende til den prisen de koster. disse er klart bedre en samsung øreproppene, bruker i dag cx 300ii med en galaxy s2. De har ikke mic, ikke volum kontroll og man kan ikke slå på og avslå samtaler, men om du ser etter ørepropper til å høre på musikk og ikke vil bruke mye penger så er disse perfekte. Disse proppene anbefales! De høres perfekte ut! Skal bestille meg disse nå. Jeg har cx 299, men det er med volumkontroll på ledningen, og den plager livet av meg. red: Hold that thought. Hvordan er ledningen på disse? Endret 8. april 2013 av Ally1987 Lenke til kommentar
itr Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 De høres perfekte ut! Skal bestille meg disse nå. Jeg har cx 299, men det er med volumkontroll på ledningen, og den plager livet av meg. red: Hold that thought. Hvordan er ledningen på disse? Ledningen er helt grei, virker litt tynn men er helt ok. kommer jo an på hva du skal bruke dem til. proppene har også en mer slite sterk jack plug. Har hatt propper før, der pluggen er elendig og blir ødelagt på noen uker. Har ikke opplevd det med cx 300 ennå. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Ledningen er helt grei, virker litt tynn men er helt ok. kommer jo an på hva du skal bruke dem til. proppene har også en mer slite sterk jack plug. Har hatt propper før, der pluggen er elendig og blir ødelagt på noen uker. Har ikke opplevd det med cx 300 ennå. Ok, høres bra ut. Men er det lengdeforskjell på ledningen ved høyre -og venstre propper? Jeg tenker på sånn som når du må ta den ene proppen rundt bak nakken. Lenke til kommentar
Erlingmid Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Ja, er som sagt mest ute etter øreplugger. Har tatt en titt på A-Jays one+ og det virker som det mest fornuftige innenfor øreplugger broren min har a-jays three og vi begge ble skikkelig skuffa over kvaliteten på dem Lenke til kommentar
itr Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Ok, høres bra ut. Men er det lengdeforskjell på ledningen ved høyre -og venstre propper? Jeg tenker på sånn som når du må ta den ene proppen rundt bak nakken. det er lengde forskjell mellom høyre og venstre.Høyre er lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå