WhatWorld Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Konsoll much? Kan hende det skjer på konsoll og ja, men sjølv har eg aldri prøvd det på konsoll, kun på stasjonæren. Endret 11. mars 2013 av WhatWorld Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Har ikke kommet over en eneste bug i spillet selv. Ikke én! Vil nesten tippe det er snakk om kranglete hardware. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Har heller ikke opplevd noen bugs på FC3, og er egentlig veldig overrasket over akkurat det. Men skal ikke klage! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg har hatt et par bugs på PS3 versjonen av FC3. Ved et tilfelle kunne jeg ikke snakke med Buck når han befant seg ved toppen av fjellet med en liten "innsjø", mens han svevde sittende en meter over bakken. Var ok etter en restart av spillet. Ellers opplever jeg at grafikken på PS3 ødelegges ved stygge rutenett i teksturene på mange flater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå