Joachim_F Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Spøkelsene i Henry Staufs forlatte herskapshus venter på nye ofre. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Tja. Lover ikke helt bra hvis fokuset er på mobile platformer, men vi får se. 7th Guest er ikke akkurat tidenes beste spill fra før heller. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 mobil spill... hahahaha what a joke! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Trilobites hadde vi om i geologi i dag. Weird Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Tja. Lover ikke helt bra hvis fokuset er på mobile platformer, men vi får se. 7th Guest er ikke akkurat tidenes beste spill fra før heller. Det spørs vel om de mener iPad/tablets eller telefoner. Det er en stor forskjell der. De gamle spillene var jo bare stillbilder, så det kan fint fungere på iPad. Blir uansett spennende. De to første var jo veldig bra. mobil spill... hahahaha what a joke! Jeg er garantert ikke den eneste som har satt deg på Ignorer for lenge siden, så for din skyld anbefaler jeg at du begynner å holde kjeft. Jeg skjemmes på din vegne når jeg er nødt til å lese kommentarene dine. Endret 7. mars 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Shivati Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Så 7th guest og The 11th Hour er i samme hus ser det ut til, samme trapp og dører (ser på bildet i artikelen og bilder på nett). Er det bare reuse eller har det en sammenheng ? Spillte ikke 7th guest, bare The 11th Hour. Lenke til kommentar
Alais Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Så 7th guest og The 11th Hour er i samme hus ser det ut til, samme trapp og dører (ser på bildet i artikelen og bilder på nett). Er det bare reuse eller har det en sammenheng ? Spillte ikke 7th guest, bare The 11th Hour. The 11th Hour er oppfølgeren, og handlingen foregår 60 år etter hendelsene fra the 7th Guest. Bortsett fra en litt nyere versjon av spillmotoren og litt nye elementer, er spillene strukturert ganske likt, med de samme ville gåtene og mystiske filmsluttene. Personlig synes jeg at det er spennende at 3'ern er på vei. Synes det er alt for få slike gåtespill der ute, og husker jeg koste meg med 7th Guest da jeg var yngre. Men for en frustrerende vanskelighetsgrad! Noen som husker gåten med boksene på kjøkkenet? DET var håpløst det! Lenke til kommentar
super9co Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Kult, gleder meg veldig til å endelig få et nytt spill hvor man faktisk må tenke. Dette spillet kan de ikke ødelegge med skinnegående skyteaction og QTE.. Er det lov å håpe på et nytt MYST også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå