fotopoulsen Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Alone? Ja, det varer vel ikke så lenge Flott bilde med fin lyssetting. Fint med det lengsesfylte blikket ut av bilde. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Meget uttrykksfullt, med fortelling som levner mye til betrakters egen forestilling. Den blå atmosfæren trekker (mine) assosiasjoner mot vemod, lengsel, savn.. Et bilde som gjør noe mèd en.. Annerledes og spennende fotografering. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Liker lengselen i bildet. Vakkert Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Glemte å si at jeg blei litt forstyrret av den "knotten" på veggen til høyre. Burde ha klonet den vekk Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Tusen takk alle sammen så hyggelig at dere likte det.. ja den knotten dere ser til høyre er en fortellign for det er dørhåndtaket og hun ligger inne i soverrommet så jeg valgte å ha den med men den er jo litt diffus.. MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg