kattepiss Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg har lastet opp en video til youtube av det nye Tomb Raider spillet. Når jeg prøver å legge inn tittel og det "Innstillingene kunne ikke lagres: Krav fra tredjeparter kan ikke redigeres" Redigerer jeg det derimot fra video-siden, går det helt fint. Og det er ingen "content claim" greier på "mine videoer" siden. Har noen opplevd det før? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Enkelt og greit så får du ikke lov til det. Men merkelig at du kunne gjøre det fra video-siden, kan være en glitch fra youtube sin side, har ikke opplevd noe sånt. Lenke til kommentar
TheMproductions Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Mener du fra "videoen laster opp" siden? Den er i allefall ekstremt bugga, jeg puttet inn masse info på en av videoene mine og når jeg gikk til "video manager" så var ingenting registrert. Når man gjør det i VM så funker det alltid. Lenke til kommentar
kattepiss Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Fra siden du laster opp shiten går det ikke alltid. På videosiden (typisk med url som youtube.com/jfFJIfh_Pz eller noe) kan det endres. Funka IKKE i videomanager. Samme driten der som i uploaderen. Bare på video-siden det funket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå