ZedeCloaX Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 -Maskinen skal brukes til spill og skolearbeid -Den kan koste maks 10-11000kr -Gjærne med en intelcore prosessor, men kan godt ha amd grafikk kort. -Trenger også skjerm til max 2000 Jeg vill gjerne at denne maskina skal kunne holde en god stund uten å trenge noen oppgradering. Å kjøre de nyeste spillene på høye settings hadde jo også vært en fordel. En spesiell plass/nettsted jeg kan gjøre noen kupp? På forhånd takk for all hjelp Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Skjermen er inkludert i prisen på 10-11k, ikke sant? I så fall er dette hva jeg anbefaler. 1 Lenke til kommentar
ZedeCloaX Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Ja, skjermen er inkludert i prisen, men hvorfor i5 og ikke i7. Er det noeb plass jeg kan få hjelp til å bygge denne? (Er litt ny) takk:) Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ja, skjermen er inkludert i prisen, men hvorfor i5 og ikke i7. Er det noeb plass jeg kan få hjelp til å bygge denne? (Er litt ny) takk:) Fordi så å si ingen spill drar nytte av hyperthreading. I og med at du sa at PC-en bare skal brukes til skolearbeid og spilling, valgte jeg i5. Og i5-3570k er en veldig bra CPU for pengene. Hvis du trenger hjelp er det bare å spørre her på forumet Vi stiller alltid opp! Anbefaler også å se på guides på YouTube eller andre steder. De er det nok av, så du skal nok ikke ha noe problem med å finne dem. Lenke til kommentar
ZedeCloaX Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Hvilke nettsider bør man kjøpe fra? Noe tips? Hvilken side var det bildet fra? Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvilke nettsider bør man kjøpe fra? Noe tips? Hvilken side var det bildet fra? Takk for hjelpen:) Bildet var fra dustinhome.no Dustinhome er ei bra nettsie å bestille fra! Ellers har du komplett og en masse andre sider! Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Bildet er fra dustinhome.no, ja. Glemte å nevne det, beklager Jeg lagde handlelisten der fordi jeg pleier som regel å handle der selv fordi de har gode priser og veldig bra kundeservice. Men anbefaler deg å sjekke prisguide.hardware.no for å sammenligne ulike nettbutikker. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Prisguiden er genial, men husk, bestilller du fra flere steder blir også frakten mangedoblet. Moby_duck sitt oppsett er fint! Endret 7. mars 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå