AKIRAx77 Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 play.com for stæsj under 200kr (og det blir gjerne tre-fire dvd'er av middelmådig kvalitet) Hva mener du?...at du bare kjøpre DVDer fra play.com som er av middelmådig kvalitet pga de koster under 200kr? Eller mener du enten EN splitter ny film..eller tre fire DVDer av middelmådig kvalitet?? skjønte ikke den der.. AKIRA Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Yeees.com Styr unna den butikken! Makan til useriøse folk skal man lete lenge etter. Og når det finnes så mange SERIØSE butikker der ute, skal det være lett å handle fra andre steder enn Yeees... -cdon.com -akersmic.no Utenlandske: -gamestop.com -play.com Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hva mener du?...at du bare kjøpre DVDer fra play.com som er av middelmådig kvalitet pga de koster under 200kr? Eller mener du enten EN splitter ny film..eller tre fire DVDer av middelmådig kvalitet?? med middelmådig kvalitet mente jeg typiske B-filmer.. men de har faktisk ganske mye bra i de budget-kategoriene sine. nå nylig fant jeg Requiem for a dream for 5£, en film jeg mener burde vært obligatorisk på alle ungdoms-skoler i det ganske land. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Men Requiem for a dream er da overhode ingen b-film? Den var da på kino og greier i sin tid...Forresten en av de beste filmene jeg har sett. Dagsaktuell knallfilm! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Elkjøp er jo også billig, men litt for dårlig service vis spillet ikke funker. Lenke til kommentar
gnus Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 www.gamesmix.com er jo digg.... www.akersmic.no kanskje litt for dårlig utvalg hva er portoen til gamesmix ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Men Requiem for a dream er da overhode ingen b-film? Nei, men les skikkelig hva jeg skriver, da: med middelmådig kvalitet mente jeg typiske B-filmer.. men de har faktisk ganske mye bra i de budget-kategoriene sine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå