SenorPloppy Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hva er den mest seriøse og billigste nettbutikken for pc-spill? Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 spaceworld :wink: Lenke til kommentar
Jco Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 www.gamesmix.com er jo digg.... www.akersmic.no kanskje litt for dårlig utvalg Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 www.cdon.com er ofte billigere enn andre, aldri opplevd noen problemer med dem heller. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hvis du kan godta å kjøpe fra utlandet er visst britiske Play.com veldig bra. Har hørt mange godord om dem. Selv har jeg aldri handlet der, men jeg vurderer det. :wink: Noen flere her som kan anbefale denne nettbutikken? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Tja, bra utvalg og bra priser. Så lenge du holder det under 200 kr, da. Lenke til kommentar
Olela Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Har handlet fra www.dvdcrave.com flere ganger. Kan anbefales. De merker i tillegg pakken som "gift", slik at man normalt slipper toll på varer under 500 kr. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Bestilte nettopp the fellowship of the ring OST og the phantom menace special edition OST fra play.com , de sendte de på dagen, og sendte det i to sendinger så jeg skulle slippe porto, uten at jeg hadde bedd om det, men måtte ikke betale mer i porto. Platene kom 4 dager etterpå i postkassen. Brilliant. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Har helt slutta å handle fra norske nettbutikker, og flyttet alle mine digitale innkjøp til Play.com i UK med flere. Selv på produkter som må fortolles er slutt-prisen lavere enn i norge, og uten å ta så hardt i vil jeg si jeg sparer over 500kr i måneden på innkjøp av DVD filmer, Musikk, PC/Xbox/Cube/PS2 spill. Det neste nå fra en super handelspolitikk er vel at de som gjør sine innkjøp i utlandet kriminaliseres, og at norske nettbutikker subsidieres for å kunne være konkuransedyktige. Alt for å beskytte norsk idioti. Husk å lete etter 'Godt Norskt' merket på spillene og filmene dine, så er du sikker på at det ikke er noe salmonella eller skumle utlendinger i dem. Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Bare handlet ting for under 200 kr fra play.com, så play er Rask levering og billig!! AKIRA Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Har god erfaring med www.gamestop.com Er litt smooth å få spill på døra Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Huff...nettbutikker er skummelt! Ta deg heller en tur til Spiderman i Oslo. Profesjonell spillsjappe med mye snacks. Ikke bare de nyeste spilla, men også gamle klassikkere, spill som ikke gis ut i Norge etc. Sjappa for dem som virkelig er interessert i spill! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 play.com for stæsj under 200kr (og det blir gjerne tre-fire dvd'er av middelmådig kvalitet) eller en expansion-pack, budget-spill eller lignende. ellers er det spiderman eller platon. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Prøv www.zpill.no De var veldig raske til å sende spill, fikk gothic 1 dagen etter jeg bestillt. Men jeg bestillte tidlig om morgenen. Lenke til kommentar
gnus Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Porto og gebyr på play.com = ingen ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Porto og gebyr på play.com = ingen ? porto er bakt inn i prisen, ingen gebyr, og toll betaler du bare hvis du bestiller ting over 17-18£ (eller deromkring). Lenke til kommentar
gnus Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 hvor mye toll blir det da ? Lenke til kommentar
gnus Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 og hva er er kursen til £ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 hvor mye toll blir det da ? 150kr gebyr, samt 27% (mener jeg) av den totale verdien.. derfor lønner det seg ikke å kjøpe flett nye spill derfra. 1£ = 11.73kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå