Gå til innhold

Spillbutikker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte nettopp the fellowship of the ring OST og the phantom menace special edition OST fra play.com , de sendte de på dagen, og sendte det i to sendinger så jeg skulle slippe porto, uten at jeg hadde bedd om det, men måtte ikke betale mer i porto. Platene kom 4 dager etterpå i postkassen. Brilliant.

Lenke til kommentar

Har helt slutta å handle fra norske nettbutikker, og flyttet alle mine digitale innkjøp til Play.com i UK med flere. Selv på produkter som må fortolles er slutt-prisen lavere enn i norge, og uten å ta så hardt i vil jeg si jeg sparer over 500kr i måneden på innkjøp av DVD filmer, Musikk, PC/Xbox/Cube/PS2 spill.

Det neste nå fra en super handelspolitikk er vel at de som gjør sine innkjøp i utlandet kriminaliseres, og at norske nettbutikker subsidieres for å kunne være konkuransedyktige. Alt for å beskytte norsk idioti.

Husk å lete etter 'Godt Norskt' merket på spillene og filmene dine, så er du sikker på at det ikke er noe salmonella eller skumle utlendinger i dem.

Cheers,

Ellusion

Lenke til kommentar

Huff...nettbutikker er skummelt! Ta deg heller en tur til Spiderman i Oslo. Profesjonell spillsjappe med mye snacks. Ikke bare de nyeste spilla, men også gamle klassikkere, spill som ikke gis ut i Norge etc. Sjappa for dem som virkelig er interessert i spill! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...