Aizen Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hei! har da endeligt bestemt meg for en billigere mobiltelefon en iphone eller S3, og da falt valget på en Huawei telefon:D MEN trenger hjelp til å velge mellom Ascend P1 og Ascend D1 quad Ascend P1 koster 2000kr Ascend D1 quad koster 2400kr Vil ha den som er best rett og slett. PS: Har hørt det skal komme nye mobiler fra Huawei i andre kvartal men går utifra at de koster rundt 3700kr i norge etter avgifter osv. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 bgge kameraene på min d1 quad har tatt kvelden så hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt en lg optimus 4X. koster det samme Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) bgge kameraene på min d1 quad har tatt kvelden så hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt en lg optimus 4X. koster det samme Så lg og huawei mobilene er prikk like og bare kameraet som er anderledes? og jeg finner bare lg optimus 4X til rundt 2800kr. Endret 7. mars 2013 av Aizen Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Så lg og huawei mobilene er prikk like og bare kameraet som er anderledes? To helt forskjellige telefoner, men ytelsesmessig er de lik. Kanskje lg sin er hakket kvassere og den har større skjerm! Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) To helt forskjellige telefoner, men ytelsesmessig er de lik. Kanskje lg sin er hakket kvassere og den har større skjerm! ok så lg sin er egentligt bedre? det som er litt synd er at jeg ville ha en til maxk 2500kr og finner lg optimus 4x hd til 2800(med frakt). Jeg vurderer faktisk og å bare kjøpe Huawei Ascend P1 som vist nok er like bra og litt bedre en galaxy s2. Så kan jeg heller kjøpe meg en dyrere mobil senere. Endret 7. mars 2013 av Aizen Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Kan heller ikke anbefale Huawei så lenge support i Norge er ikke-eksisterende (sist jeg sjekket hadde de kun en Facebook-side hvor folk aldri fikk svar). Mobilene i seg selv er helt greie, med tanke på opplevd kvalitet kontra pris. Men programvaren på Huawei U8800 var full av feil og dårlige oversettelser og ble ikke videreutviklet. Den restartet også flere ganger om dagen. Endte til slutt opp med å roote og legge inn Aurora ICS 4.0.4. Når det gjelder LG Optimus 4X HD er jeg enig i at det er et godt kjøp. Det er ofte tilbud på denne, forrige uke/helg var den nede i 2395kr hos Elkjop.no. Kommer garantert på tilbud igjen. Men så spørs det hvor lenge du er villig til å vente... Endret 7. mars 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Kan heller ikke anbefale Huawei så lenge support i Norge er ikke-eksisterende (sist jeg sjekket hadde de kun en Facebook-side hvor folk aldri fikk svar). Mobilene i seg selv er helt greie, med tanke på opplevd kvalitet kontra pris. Men programvaren på Huawei U8800 var full av feil og dårlige oversettelser og ble ikke videreutviklet. Den restartet også flere ganger om dagen. Endte til slutt opp med å roote og legge inn Aurora ICS 4.0.4. Når det gjelder LG Optimus 4X HD er jeg enig i at det er et godt kjøp. Det er ofte tilbud på denne, forrige uke/helg var den nede i 2395kr hos Elkjop.no. Kommer garantert på tilbud igjen. Men så spørs det hvor lenge du er villig til å vente... liker ikke å vente:P blir vanskeligt dette her:P Jeg ser at de har en kundeservice tlf man kan ringe vis man har problemer. Men vet ikke hvor bra servicen er på disse tlf:/ Endret 7. mars 2013 av Aizen Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) liker ikke å vente:P blir vanskeligt dette her:P Jeg ser at de har en kundeservice tlf man kan ringe vis man har problemer. Men vet ikke hvor bra servicen er på disse tlf:/ hvis du kjøper lg sin kan du legge inn nyeste android og da holder denne lenge! årets telefoner er ikke noe særlig raskere Men ser jeg bommet litt på prisen, ja.. Endret 7. mars 2013 av Deiligeimpy Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Hvis du fortsatt ikke har kjøpt deg ny mobil, så har Lefdal LG Optimus 4X HD til 2295kr. EDIT: Antagelig et helgetilbud som hang igjen. Endret 18. mars 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå