ZentiX Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg sitter med en extra Crysis 3 key etter at jeg kjøpte AMD skjermkort som er med i Never Settle Game. Forhåndsbestilte Crysis 3 via Origin lenge før jeg bestilte meg et nytt skjermkort, derfor sitter jeg med en extra key. Er det noen som vil bytte Tomb Raider med Crysis 3? Kan hive med en Dota 2 inv også om det er ønskelig. Lenke til kommentar
kattepiss Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Du kan maile AMD om spørre om du kan bytte. De har jo Tomb Raider i 7800 kortene. Prøvde selv å bytte Bioshock mot Tomb Raider, men ingen svar fra dem enda. Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Kan sende de en mail ja, ellers så er det en tysker som vil bytte om noen dager. Litt usikker på om jeg skal ta sjangsen. Takker for tipset. Lenke til kommentar
kattepiss Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Siden det er key det er prat om, kan du prøve å høre om noen mods på reddit.com/r/steamgameswap kan hjelpe som mellommann. Så slepper en av dere å gå først, mens den andre ender opp uten noe i værste fall. Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Det er også en mulighet, får se hva som skjer når han kontakter meg. Med mindre det er noen her som vil bytte Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ellers så tar jeg gjerne imot altså Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Ellers så tar jeg gjerne imot altså Bytte mener du? Gir ikke bort Crysis 3 key gratis. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Neida, jeg bare tulla Har lyst på dette spillet, men får ikke kjøpt noe før jeg har fått kjøpt delene til den nye pcen min. Så er blakk akkurat nå. Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Er mer sugen på å bytte. Og vis du holder på å bygge pc, så burde du kjøpe et AMD HD79xx, da får du med 2 spill. Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Da er spillet byttet til Tomb Raider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg